تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان بیلد مایکروسافت مشخص شد

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان بیلد مایکروسافت مشخص شد

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان بیلد مایکروسافت مشخص شد.

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2020 از روز سه شنبه، 30 اردیبهشت تا 1 خرداد سال 1399 برگزار خواهد شد. مایکروسافت نگفته که از چه زمانی می‌توان بلیط تهیه کرد اما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در سایت رسمی مایکروسافت ثبت نام کنید. 
بیلد یکی از مهم‌‎ترین رویدادهای مایکروسافت است و در حالی که تمرکز آن بیشتر روی توسعه دهندگان است اما این شرکت سعی می‌کند برنامه‌های آینده، آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی که به آفیس، مرورگر اج و همچنین دستیار هوشمند کورتانا و نرم‌افزارهای دیگر اضافه می‎شود را در این مراسم معرفی کند. هنوز معلوم نیست که این شرکت قصد دارد در مورد چه چیزهایی در این مراسم صحبت کند اما انتظار می‌رود که زمانی را به دستگاه‎های سرفیس اختصاص دهد.
کمی عجیب است که مایکروسافت انقدر زود تاریخ کنفرانس بیلد را اعلام کند. این شرکت در دو سال گذشته اسفند ماه تاریخ بیلد را اعلام می‌کرد. البته مایکروسافت تاریخ رویدادهای دیگر خود را در سال 2020 اعلام کرده درنتیجه شاید می‌خواهد کار را برای کسانی که با اکوسیستم مایکروسافت کار می‌کنند ساده‌تر کند. 
درضمن این موضوع باعث می‌شود کار برای توسعه دهندگانی که با ابزارهای مایکروسافت و گوگل کار می‌کنند ساده‌تر شود زیرا طی دو سال گذشته تاریخ مراسم بیلد مایکروسافت و I/O همزمان بوده است. گوگل هنوز تاریخ مراسم I/O را برای سال 2020 اعلام نکرده است، در نتیجه از آنجایی که مایکروسافت کمی تاریخ را عقب انداخته به احتمال زیاد این دو امسال در یک تاریخ رخ نخواهند داد. باید منتظر بمانیم تا گوگل نیز تاریخ مراسم خود را اعلام کند، شاید امسال در شلوغ ترین ماه دنیای تکنولوژی این دو بتوانند تاریخ‌ مراسم‎هایشان را از یکدیگر جدا کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

آیپد 2019 اپل با نمایشگر 10.2 اینچی رونمایی شد

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر