گوشی پرچم‌دار بعدی گوگل در تاریخ 23 مهر ماه رونمایی خواهد شد

گوشی پرچم‌دار بعدی گوگل در تاریخ 23 مهر ماه رونمایی خواهد شد

گوگل دعوت‌نامه‌هایش را برای رویداد «Made by Google» فرستاده است. در تاریخ 23 مهرماه این شرکت به صورت رسمی گوشی پیکسل 4 و به احتمال زیاد دیگر سخت‌افزارهای خود را معرفی خواهد کرد. این برنامه به صورت زنده از یوتیوب پخش خواهد شد. 
گوشی پیکسل 4 بدترین راز امسال بود و همه چیز درمورد آن لو رفته است. علاوه بر قابلیت‌های گوشی که خود گوگل منتشر کرد، اطلاعات و عکس‌های بسیاری نیز از آن منتشر شده است. حتی بسیاری از یوتیوبرهای ویتنامی آن را نقد کرده‌اند. 
مهم‎ترین قابلیت‌های گوشی پیکسل 4 شامل صفحه نمایش اولد 90 هرتز، دو دوربین پشت و سنسور تشخیص صورت و استفاده بدون تماس مستقیم دست است که کافی است برای کنترل گوشی خود دستتان را در هوا تکان دهید. این قابلیت پیش از این نیز روی گوشی‌ها آزمایش شده بود و نتیجه خیلی خوب نبود. البته گوگل از سنسور رادار «سولی» استفاده کرده که امید می‌رود بتواند این قابلیت را ارتقا بخشد. 
مانند همیشه انتظار می‎رود دو گوشی با صفحه اولد، یکی 5.7 و دیگری 6.3 اینچی معرفی شوند. در این گوشی‎ها از تراشه اسنپ دراگون 855 استفاده شده و تنها 6 گیگابایت رم دارد. با توجه به مشخصات این گوشی کمی نسبت به رقیبان هم قیمت خود عقب‎تر است. 
البته همیشه گوشی‌های گوگل پیکسل به خاطر نرم‌افزارشان معروف بوده‎اند. این گوشی دارای اندروید 10 و نسل جدید گوگل اسیستنت است که در مراسم I/O 2019 گوگل معرفی شد. درضمن دوربین این گوشی بسیار مدل بالاست و به طور خاص برای عکاسی از ستارگان طراحی شده است. 
گوگل همیشه در کنار گوشی‎های هوشمند یک سری سخت‌افزار جدید نیز معرفی می‌کند. امسال انتظار می‎رود که این شرکت نسل دوم گوگل هوم مینی را با صدای بهتر و جک aux و همچنین گوگل پیکسل بوک 2 معرفی کند. با توجه به تعداد بالای خبرهای لو رفته به احتمال زیاد تا معرفی رسمی اطلاعات بسیار بیشتری از این گوشی به دستمان خواهد رسید. 

 

بیشتر بخوانید:

تصویر چهار مدل گوشی‌های هواوی سری میت 30 لو رفت

 

منبع خبر: arstechnica

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر