تیزرهای تبلیغاتی از هواوی میت 30 پرو منتشر شد؛ ترکیب قدرت و زیبایی

تیزرهای تبلیغاتی از هواوی میت 30 پرو منتشر شد؛ ترکیب قدرت و زیبایی

تیزرهای تبلیغاتی از هواوی میت 30 پرو منتشر شد؛ ترکیب قدرت و زیبایی. این ویدیوها را به همراه مشخصات این گوشیها در فیسیت ببینید.

هر چه که به تاریخ رونمایی از گوشی‌‌های خانواده هواوی میت 30 نزدیک می‌شویم، شایعات درباره این گوشی‌ها بیشتر می‌شود اما این بار خود هواوی چندین تیزر تبلیغاتی از این گوشی‌ها را منتشر کرده است که برخی از مشخصات این گوشی‌ها را مشخص می‌کند. با فیسیت همراه باشید تا علاوه بر توضیح درباره هر یک این ویدیوها، کمی درباره شایعاتی که حول این گوشی‌ها بیان می‌شود را بررسی کنیم.

 

تیزرهای تبلیغاتی از هواوی میت 30 پرو

حذف دکمه‌های فیزیکی

اولین ویدیویی که منتشر شده است درباره دکمه‌های کنترلی است که در کنارهای گوشی قرار می‌گیرد. در واقع به نظر می‌رسد که دکمه‌های فیزیکی و سخت افزاری در این گوشی، جای خود را به دکمه‌های مجازی که به فشار حساس هستند، بدهند، چیزی که در گوشی ویوو نکس 3 هم شاهد آن بودیم. احتمالاً دلیل انتخاب این نوع دکمه‌های مجازی هم، استفاده از نمایشگر منحنی آبشاری در گوشی‌های هواوی میت 30 خواهد بود.

 

ژست‌های حرکتی

در ویدیو دوم تجهیز گوشی‌های هواوی میت 30 به قابلیت ژست‌های حرکتی به نمایش گذاشته شده است. احتمالاً این قابلیت مشابه چیزی است که در گوگل پیکسل 4 شاهد آن خواهیم بود. ضمنا احتمال می‌دهیم که سخت افزاری که برای تشخیص چهره در این گوشی به کار رفته است، کارهایی بیشتر از تشخیص چهره انجام خواهد داد. این ویدیو را در ادامه می‌بینید:

 

شارژ وایرلس

به عنوان آخرین ویدیو، شارژ وایرلس این گوشی به نمایش گذاشته شده است. بنا به شایعات اخیر، هواوی میت 30 پرو احتمالاً از شارژ وایرلس 27 واتی بهره خواهد برد. این تیزر تبلیغاتی به خوبی این ویژگی را نمایش می‌دهد:

 

شایعات درباره هواوی میت 30 در یک نگاه

بنا به شایعاتی که درباره پرچمداران بعدی هواوی از خانواده میت منتشر شده است، حالا می‌دانیم که هواوی میت 30 پرو از نمایشگر 6.71 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل بهره خواهد برد که دارای نسبت 94.78 درصدی نمایشگر به بدنه جلویی است.

هواوی میت 30 پرو - بدنه و نمایشگر

هواوی میت 30 پرو - بدنه و نمایشگر

 

قلب تپنده هواوی میت 30 پرو، پردازنده کایرین 990 هشت هسته‌ای خواهد بود که با پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16 و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. البته گفته می‌شود که امکان اضافه کردن کارت حافظه‌ای تا 256 گیگابایت به این گوشی فراهم می‌شود

باتری این گوشی هم باتری پرحجمی خواهد بود. این گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ وایرلس 27 واتی و شارژ سریع 40 واتی بهره خواهد برد.

در خصوص دوربین هم همواره هواوی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هواوی میت 30 پرو هم به دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد که دارای لنزهای 40 مگاپیکسلی اصلی، 40 مگاپیکسلی فوق عریض، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور عمق سنج سه بعدی است که در یک پنل دایره‌ای اما به فرم مربع، قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود که دوربین سلفی این گوشی هم دارای لنز 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

هواوی میت 30 پرو - پنل پشتی

هواوی میت 30 پرو - پنل پشتی

 

یکی از آخرین شایعاتی که درباره این گوشی منتشر شده است درباره قابلیت فیلم برداری اسلوموشن دوربین این گوشی با نرخ فریم 7680 فریم بر ثانیه است.

برخلاف همه درگیری‌هایی که هواوی در رابطه با استفاده از سیستم عامل اندروید داشت، حالا گفته می‌شود که گوشی‌های خانواده هواوی میت 30 با اندروید 10 و رابط کاربردی EMUI 10 معرفی شده و راهی بازار خواهند شد.

 

انتظار داریم که گوشی‌های خانواده هواوی میت 30 در تاریخ 19 سپتامبر، یعنی فردا 28 شهریور ماه در مراسمی در ساعت 16:30 رونمایی شوند. انتظار داریم که در این رویداد چهار گوشی هواوی میت 30، میت 30 پرو، میت 30 لایت و Mate 30 RS Porsche رونمایی شود.

 

اخبار مرتبط:

هواوی میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور ماه معرفی می‌شود اما بدون سیستم عامل اندروید

هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena و gadgetsnow


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر