هواوی میت 30 بدون اپلیکیشن‌های گوگل و پلی‌استور

هواوی میت 30 بدون اپلیکیشن‌های گوگل و پلی‌استور

هواوی امروز گوشی‌های میت 30 و میت 30 پرو را در رویدادی در مونیخ آلمان معرفی کرد اما مدیرعامل این شرکت، ریچارد یو اعلام کرد که در این گوشی از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌شود با این حال این گوشی ممکن است در انگلستان منتشر شود. پیش از این گفته شده بود که سری‌های هواوی میت 30 در انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان و چند کشور دیگر منتشر نخواهد شد.
حال هواوی تأیید کرده که این گوشی به اروپا خواهد آمد اما هنوز لیست کامل کشورها را اعلام نکرده است. به هر حال هر اتفاقی هم که بیوفتد سرویس‌های گوگل در این گوشی‌ها موجود نخواهد بود. این سرویس‌ها شامل اپلیکیشن‌های اندروید مثل یوتیوب، گوگل مپس، گوگل کروم و گوگل پلی استور می‌شود. یو همچنین تأیید کرد که شما نخواهید توانست گوگل پلی استور را در گوشی خود سایدلود کنید، به این معنی که اگر نخواهید از اپ استور هواوی استفاده کنید ناچارید از یک اپ استور شخص ثالت استفاده کنید. 

 

شاید بعضی از اپلیکیشن‌های گوگل کار کنند 


شاید بتوانید بعضی از اپلیکیشن‌های گوگل را سایدلود کنید اما هیچ اپلیکیشنی را نخواهید توانست به طور مستقیم از گوگل استور دریافت کنید. اپ استور هواوی هم اکنون اپلیکیشن‌های زیادی ندارد . یو در این مورد گفت که مجبور به این کار شده‌اند. او در ادامه گفت که ما رابطه خوبی با گوگل داریم اما دولت امریکا ما را مجبور به این کار کرده است. یو همچنین گفت که معتقد است تحریم‌های امریکا روی فروش جهانی این کشور اثر منفی خواهد داشت اما امیدوار است که در چین و بعضی کشورهای دیگر فروش خوبی داشته باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 30 پرو و میت 30 به صورت رسمی معرفی شدند

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر