اگر طرفدار سریال فرندز هستید گوگل یک سورپرایز برای شما دارد

اگر طرفدار سریال فرندز هستید گوگل یک سورپرایز برای شما دارد

گوگل بیست و پنجمین سالگرد پخش سریال فرندز را با چند سورپرایز در نتیجه‌ی جست‌وجوی گوگل جشن گرفته است. اگر نام شخصیت‌های فرندز را در گوگل جست‌وجو کنید چیزهای بانمکی را مرتبط با شخصیت‌های این سریال می‌بینید، البته برای بعضی از آن‌ها بهتر است هدفون داشته باشید. 

برای مثال اگر نام «فیبی بوفی» را جست‌وجو کنید یک گیتار می‎بینید که با کلیک کردن روی آن آهنگ  Smelly Cat پخش می‎شود و اگر نام «راس گلر» را جست‌وجو کنید می‎بینید که این شخصیت کلمه «pivot» را فریاد می‎زند و صفحه نتایج کج می‌شود. اگر چندین بار روی علامت مبل کنار صفحه کلیک کنید راس این جمله را می‌گوید: «I don’t think it’s gonna pivot anymore». 

اگر طرفدار سریال فرندز هستید از این هدیه گوگل حسابی خوشحال خواهید شد. گوگل اوایل امسال همین کار را برای «Thanos» نیز انجام داد. به این صورت که قدرت سنگ ابدی نصف نتایج جست‌وجو را حذف می‌کند. 

 

لیست سورپرایزهای گوگل برای سریال فرندز 

• Phoebe Buffay : شعر Smelly Cat

• Ross Geller: جک pivot

• Joey Tribbiani: پیتزا تمام صفحه را پر می‌کند 

• Chandler Bing: جوجه و اردک 

• Rachel Green: مدل موی معروف ریچل

• Monica Geller: تمیز شدن صفحه نمایش 

 

بیشتر بخوانید:

از حالا به بعد می‌توانید از مرورگر ویوالدی روی دستگاه اندروید خود استفاده کنید

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر