مایکروسافت می‌خواهد شما به رایگان زبان برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرید

مایکروسافت می‌خواهد شما به رایگان زبان برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرید

مایکروسافت یک سری ویدئو را برای تازه‌کارهای پایتون روی سایت یوتیوب قرار داده است که شامل چهل و چهار درس سه تا چهار دقیقه‌ای می‌شود و توسط دو برنامه نویس مایکروسافت ساخته شده است که عاشق برنامه نویسی و آموزش هستند. 
البته این کلاس مجازی برای کسانی نیست که هیچ چیزی درمورد برنامه نویسی نمی‌دانند بلکه برای کسانی است که کمی جاوا اسکریپت می‌دانند. اما اگر چیزهایی از برنامه نویسی می‌دانید با این درس‌ها می‌توانید یاد بگیرید اپلیکیشن‌های آموزش ماشینی و یا اپلیکیشن وب بسازید. مایکروسافت یک صفحه در سایت گیت‌هاب منتشر کرده که شامل منابع اضافی است که شامل اسلاید و کدهای نمونه است و به شما کمک می‌کند تا پایتون را بهتر بیاموزید. 
سری پایتون برای تازه‌کارها را کریستوفر هریسون، مدیر برنامه ارشد مایکروسافت و سوزان ایباخ، مدیر توسعه تجارت بخش گیمینگ هوش مصنوعی مایکروسافت ساخته‌اند. مایکروسافت به دلایل زیادی می‌خواهد مردم پایتون یاد بگیرند. این زبان به خاطر سادگی بسیار محبوب است. کتابخانه‌های زیادی دارد و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا با فریم ورک آموزش ماشینی مثل TensorFlow ساخت گوگل و Microsoft Cognitive Toolkit کار کنند. 
مایکروسافت پشتیبانی پایتون را در ویرایشگر ویژوال استویو کد بهبود بخشیده تا توسعه دهندگان بتوانند از کد VS روی کامپیوتر خود برای ویرایش کد ذخیره شده روی ماشین‌های از راه دور، کانتینرها و ویندوز ساب سیستم برای سیستم‌عامل‌های لینوکس استفاده کنند. 
افزونه پایتون خود مایکروسافت محبوب‎ترین افزونه این شرکت برای توسعه دهندگان است. VS Code نیز بسیار محبوب است. به عنوان بخشی از هوش مصنوعی این شرکت  VS Code را به عنوان بخشی از توزیع آناکوندا پایتون قرار داده است. اما دلیل اصلی که مایکروسافت قصد دارد تعداد توسعه دهندگان پایتون را افزایش دهد استفاده از آزور برای ساخت اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی است. 

 

بیشتر بخوانید:

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان بیلد مایکروسافت مشخص شد

 

منبع خبر: zdnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر