هواوی آماده است تا درصورت پایان یافتن تحریم‌ها فوراً اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل را به گوشی‌های میت 30 اضافه کند

هواوی آماده است تا درصورت پایان یافتن تحریم‌ها فوراً اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل را به گوشی‌های میت 30 اضافه کند

برای اولین بار پس از تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، این شرکت سری گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی کرده است. به خاطر این تحریم‌ها شرکت هواوی نتوانسته سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل را از جمله پلی استور را روی گوشی‌های خود قرار دهد. سیستم عامل EMUI 10 که هواوی روی گوشی‌های پرچم‌دار خود قرار داده بر اساس نسخه‌ی متن باز AOSP اندروید ساخته شده است. 
بنا به گزارش Android Authority، ریچارد یو رئیس بخش مصرفی هواوی گفت که این شرکت آماده است تا هر لحظه که تحریم‌ها تمام شود و بتواند از شرکت‌های امریکایی خرید کند سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل توسط یک آپدیت و یک‌شبه به گوشی‌های میت 30 اضافه خواهد شد. دلیل این که هواوی امیدوار است که بتواند تجارتش را با شرکت‌های امریکایی از سر بگیرد این است که ترامپ بیشتر از امنیت به خاطر چانه زنی با دولت چین برای معاملات آینده این شرکت را تحریم کرده است. 

 

هواوی امیدوار است بیست میلیون گوشی سری میت 30 را بفروشد 


با وجود فقدان سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل، یو گفت که امیدوار است بتواند تا 20 میلیون گوشی میت 30، البته بیشتر به مصرف کنندگان چینی بفروشد. این شرکت امیدوار است که میت 30 و میت 30 پرو بتواند جای گوشی‌های سامسونگ را گرفته و به بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی در دنیا تبدیل شود. 
البته هواوی در ابتدا امیدوار بود تا 300 میلیون گوشی را در سال 2019 بفروشد، این شرکت در سال 2018 توانست 206 گوشی بفروشد. تا اول امسال این شرکت توانسته 118 میلیون گوشی را به فروش رساند. در چین، حس وطن دوستی شهروندان باعث شده که آیفون‌های خود را رها کرده و گوشی هواوی بخرند. 

 

بیشتر بخوانید:

تست سقوط آیفون 11 پرو منتشر شد؛ یک ناامیدی بزرگ + ویدیو

منبع خبر: phonearena

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر