سرعت آیفون 11 از آیفون XS پایین‌تر است

سرعت آیفون 11 از آیفون XS پایین‌تر است

سرعت آیفون 11 از آیفون XS پایین‌تر است.

گفته شده که آیفون 11 و آیفون 11 پرو، 20 درصد سریع‌تر از مدل‌های سال پیش هستند. اما در اصل اینطور نیست، به خصوص با وجود سیستم عامل iOS 13.0 که پر از باگ است، سرعت این گوشی از آیفون XS پایین‎تر است. جالب اینجاست که آزمایش‌های گروه EverythingApplePro نشان می‌دهد که سرعت آیفون XS در باز کردن اپلیکیشن‌ها تا سی ثانیه سریع‎تر از آیفون 11 است. 
تست سرعت اپلیکیشن روی گوشی‌های جدید خیلی این روزها روی سایت یوتیوب محبوب شده است. این افراد به ترتیب چند اپلیکیشن را روی چند گوشی به صورت همزمان باز می‌کنند. سپس برای بار نیز دوم این کار را انجام می‌دهند. دور اول سرعت گوشی و دور دوم حافظه گوشی چک می‌شود. اگر یک گوشی بتواند تمام اپلیکیشن‌ها را در رم خود نگاه دارد سرعت آن در سری دوم بالا خواهد بود، درغیر این صورت ناچار است تمام اپلیکیشن‌ها را بار دیگر باز کند. 
یوتیوبر، EverythingApplePro در یک ویدئو سرعت آیفون 11 پرو، آیفون XS و آیفون X را با هم مقایسه می‌کند و به طرز عجیبی سرعت آیفون X در این رقابت پایین بود، اما آیفون 11 پرو برای حدود یک ثانیه دیرتر از آیفون XS عمل کرد. در دور دوم نیز آیفون XS توانست اپلیکیشن‌های بیشتری را در رم خود حفظ کند. این آزمایش برای آیفون XS، پنج دقیقه و 21 ثانیه، برای آیفون 11 پرو، 5 دقیقه و 49 ثانیه و برای آیفون ایکس 7 دقیقه و 27 ثانیه طول کشید. 
آیفون XS و آیفون 11 پرو و معمولی هردو یک میزان، 4 گیگابایت رم دارند پس چرا سرعت XS بالاتر بود؟ پاسخ مشخص نیست اما به نظر مشکل در باگ نرم‎افزاری سیستم عامل  iOS 13.0 عملکرد آیفون 11 را تحت تأثیر قرار داده است. 
تست EverythingApplePro شامل باز کردن اپلیکیشن Apple Camera نیز می‌شود که به طور خاص برای آیفون 11 طراحی شده است. ممکن است که اپلیکیشن دوربین آیفون 11 بیشتر از نسخه‌های قبلی حافظه مصرف کند و به آن فشار بیشتری وارد کند. اپل می‌تواند با آپدیت نرم‌افزاری عملکرد iOS را بهبود بخشد و آن را بهتر از گوشی XS کند. iOS 13.1 روز سه شنبه منتشر می‌شود و امید می‌رود که بتواند باگ‌ها را رفع کند. 

 

بیشتر بخوانید:

آیفون 11 پرو مکس در مقابل هواوی میت 30 پرو؛ جدال دو پرچمدار قدرتمند با ظاهری متفاوت

 

منبع خبر: 9to5mac

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر