پلی‌ استیشن 5، طبیعت دوست ترین کنسول دنیا

پلی‌ استیشن 5، طبیعت دوست ترین کنسول دنیا

پلی‌ استیشن 5، طبیعت دوست ترین کنسول دنیا است.

سونی اخیراً اعلام کرده که پلی‌ استیشن 5 کم مصرف‌تر از مدل قبلی، یعنی پلی‌ استیشن 4 خواهد بود. جیم رایان، مدیر عامل سونی در یک پست در بلاگ پلی‌ استیشن اعلام کرد که پلی‌ استیشن 5 دارای قابلیتی است که انرژی بسیار کمتری نسبت به پلی‌ استیشن 4 مصرف می‌کند. رایان تخمین زده که میزان مصرف پلی‌ استیشن 5 حدود 0.5 وات خواهد بود. 

گیمینگ پایدار 

نسل بعدی کنسول پلی‌ استیشن، پلی‌ استیشن 5، دارای قابلیتی برای تعلیق بازی با میزان مصرف بسیار پایین‌تر از پلی‌ استیشن 4 است. حتی اگر یک میلیون کاربر از این قابلیت استفاده کنند انرژی حدود هزار خانه در ایالات متحده صرفه جویی خواهد شد. این بخشی از اقدامات سونی در ملحق شدن به دیگر رهبران در صنعت گیمینگ است که قصد دارند با همکاری کمیته محیط زیست سازمان ملل همکاری کنند و طبیعت‌دوست‌تر باشند. 
رایان در این زمینه گفت که نه تنها در زمینه سخت‌افزار و عملیات دیگر متعهد خواهد ماند بلکه در این زمینه اطلاع رسانی نیز خواهند کرد. او گفت: ما متعهد هستیم که در این صنعت با متخصصان محیط زیست همکاری کنیم تا اطلاعات بیشتری به توسعه دهندگان بازی دهیم تا این تم را بیشتر در بازی‌های خود جای دهند. علاوه بر آن ما سعی می‌کنیم اپلیکیشن‌های PS VR بیشتری در زمینه اطلاع رسانی درمورد تغییرات محیط زیست بسازیم. 

 

بیشتر بخوانید:

هشدار مرکز ماهر: باج افزار STOP/Djvu در حال انتشار در کشور است، لینک‌های مشکوک را باز نکنید

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حامد جامد

سه‌شنبه, 02 مهر 1398

همونطور که در مطلب گفته شد توی ps4 یه گزینه به اسم حالت استراحت Reset Mode هست که دستگاه میره رو حالت نیمه خاموش و بازیها تعلیق میشه مصرف بزق ps5 در این موضوع کمتر از نسخه قبلی خود هست

پاسخ

ثبت نظر