احتمال انتشار پیکسل بوک گو در کنار گوگل پیکسل 4

احتمال انتشار پیکسل بوک گو در کنار گوگل پیکسل 4

در چند هفته‌ی گذشته چیزهایی درمورد احتمال انتشار یک کروم‌بوک جدید در کنار گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL در مهر ماه امسال شنیده بودیم. حال این احتمال بیش از هر زمان دیگری قوت پیدا کرده و به احتمال زیاد نام این دستگاه گوگل پیکسل‎بوک گو خواهد بود. 
برعکس پیکسل‎بوک اصلی که بسیار گران قیمت است و برخلاف تبلت هیبرید پیکسل اسلیت، پیکسل‌بوک گو یک دستگاه ساده خواهد بود. البته این لپ‌تاپ یک دستگاه حرفه‎ای است اما انتظار می‌رود که مدل جدید کروم‌بوک نباشد. گفته می‌شود که در این دستگاه از صفحه نمایش 4K استفاده شده که پس از Lenovo Yoga Chromebook C360 دومین لپ‌تاپی است که چنین قابلیتی دارد. 
بنا به گفته‌ی یک منبع ناشناس مدل‌های مختلفی از پیکسل‌بوک گو موجود است که رم و حافظه کمتری خواهند داشت. اگر به دنبال یک مدل حرفه‌ای‌تر هستید می‌توانید نسخه‌ی 4K را با 256 گیگابایت حافظه و پردازنده‌ی  Core i7 خریداری کنید. انتظار می‌رود که پیکسل‌بوک گو دارای دو درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‎متری باشد. این دستگاه با استفاده از آلیاژ منیزیوم ساخته شده که همان موادی است که مایکروسافت در ساخت کامپیوترهای سرفیس از آن استفاده می‌کند. 
هنوز قیمت این دستگاه مشخص نیست اما همه‎ی ما به شدت منتظر یک پیکسل‌بوک گو ساخت گوگل هستیم که قرار است در تاریخ 23 رونمایی شود. امید می‎رود که قیمت این دستگاه مانند دستگاه‌های دیگر گوگل خیلی گران نباشد. 

 

بیشتر بخوانید:

سرفیس لپ ‎تاپ 3 مایکروسافت یک مدل 15 اینچی خواهد داشت

 

منبع خبر: androidauthority

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر