تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس؛ پرچمدار اپل زیر شکنجه

تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس؛ پرچمدار اپل زیر شکنجه

تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس؛ قدرتمندترین پرچمدار 2019 اپل زیر شکنجه ببینید.

آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس، سه گوشی آیفون 2019 هستند که چندی پیش در مراسم سالانه اپل معرفی شدند. از نظر عده زیادی، آیفون‌های 2019 تغییر خاصی نسبت به نسل قبل از خود نداشتند اما خود اپل ادعاهای زیادی برای آیفون‌های جدیدش داشت. یکی از این ادعاها به گلسی برمی‎‌گشت که نمایشگر و پنل پشتی گوشی را پوشش می‌دهد. به گفته اپل این گلس مقاوم‌ترین گلسی است که روی گوشی‌های هوشمند استفاده شده است اما تست سقوط آیفون 11 پرو، چیز دیگری را نشان می‌دهد.

حالا تست مقاومت این گوشی هم توسط Jerry، یکی از معروف‌ترین یوتیوبرها و البته شکنجه‌گرهای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. این ویدیو دلخراش آیفون 11 پرو مکس، قدرتمندترین گوشی آیفون 2019 زیر شکنجه‌های سختی قرار گرفته است اما صراحتا بگوییم که زندگی میدان جنگ نیست که یک گوشی بخواهد با چنین شرایطی مواجه شود. با فیسیت همراه باشید تا تست مقاومت این گوشی را با هم بررسی کنیم.

 

تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس

مقاومت در برابر خط و خش

اولین بخش این تست مقاومت به خراش دادن نمایشگر در 9 سطح برمی‌گشت. تقریباً مشابه اغلب نمایشگر گوشی‌های پرچمدار، آیفون 11 پرو مکس تا سطح 5 به خوبی از خود مقاومت نشان داد اما در سطح 6 کمی دچار خراشیدگی شد و در سطح 7 هم به شدت خراشیده شد.

سپس جری با استفاده از یک کاتر، روی نمایشگر و دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس کشید. سپس نوبت به کناره‌‌های گوشی رسید که با کاتر پوسته‌ روی آن به طور بدی دچار خراشیدگی شد.

بخش دلخراش بعدی، ایجاد خراش روی پنل پشتی گوشی بود. ابتدا با استفاده از کاتر و سپس با استفاده از اشیایی که ممکن است به صورت روزانه اطراف گوشی باشد و به آن آسیب برساند. جری در این بخش با استفاده از کلید، سکه و هم قلم‌های ایجاد خراش، پنل پشتی را زیر شکنجه قرار داد.

 

تست مقاومت دوربین

بخش بعدی تست مقاومت مربوط به دوربین بود؛ دوربینی که عجیب‌ترین بخش ظاهری آیفون‌های 2019 است. جری با استفاده از کاتر و سپس با استفاده از قلم‌های مربوط به خراش، با سطح 6 تا 8 دوربین اصلی را مورد تست قرار داد. در این تست در سطح 6، دوربین دچار خراش شد و این خراش‌ها در سطح 7 و 8 بیشتر و عمیق‌تر هم شد.

 

تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس در برابر آتش

کمی بعید به نظر می‌رسد که یک گوشی مستقیماً در برابر آتش قرار بگیرد اما به هر حال این تست، باید برای تعیین مقاومت آیفون 11 پرو مکس انجام می‌شد. خوشبختانه این گوشی در برابر حرارت و آتش از خود مقاومت بسیار خوبی نشان داد و بعد از چند ثانیه حرارت مستقیم آتش، نمایشگر این گوشی بدون هیچ مشکلی کار کرد و از نظر لمس هم کاملاً عادی بود.

 

شکستن آیفون 11 پرو مکس؛ تلاشی ناموفق

آخرین بخش این شکنجه، فشار دادن گوشی بود به طوری که جری قصد شکستن گوشی را داشت اما در این بخش هم آیفون 11 پرو مکس به خوبی مقاومت کرد.

 

ویدیو تست مقاومت گوشی آیفون 11 پرو مکس

 

اخبار مرتبط:

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

بنچمارک آیفون 11 پرو منتشر شد؛ همه گوشی‌های هوشمند جا ماندند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر