نسخه ارزان قیمت‌ گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ، در راه است

نسخه ارزان قیمت‌ گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ، در راه است

نسخه ارزان قیمت‌ گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ، در راه است. مشخصات این گوشی چیست؟

گلکسی فولد، گوشی تاشوی کمپانی سامسونگ است که اولین باری که عرضه شد، مشکلات زیادی داشت و افرادی که آن را تست کرده بودند، شاهد شکستن نمایشگرش بودند. البته این موضوع باعث ناامیدی سامسونگ نشد و نسخه جدیدی از آن را ارائه کرد. البته این گوشی در تعداد محدود و برای مناطق خاصی عرضه شد اما قیمتش به شدت بالا بود. حالا گفته می‌‎شود که سامسونگ در نظر دارد یک مدل جدید از این گوشی اما با قیمت مناسب‌تری را به صورت جهانی عرضه کند.

گلکسی فولد کنونی، در حال حاضر در دسترس کاربران کره جنوبی قرار دارد و از اواخر همین هفته در آمریکا هم عرضه خواهد شد. مقصد بعدی این گوشی هم انگلیس است. اما نسخه جدید این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت که قیمت آن را ارزان‌تر از نسخه فعلی کرده است؟ با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

مشخصات نسخه ارزان قیمت‌تر گلکسی فولد سامسونگ

نسخه جدید گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی فولد، با شماره مدل SM-F700F شناخته می‌شود. حافظه داخلی این گوشی نصف حافظه داخلی مدل اصلی گلکسی فولد خواهد بود و در واقع از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. البته گفته می‌شود که برای کمتر کردن قیمت این گوشی، احتمالاً میزان رم آن هم به کاهش پیدا کند. مدل کنونی گلکسی فولد سامسونگ از 12 گیگابایت رم بهره می‌برد اما احتمالاً در نسخه جدید رم پایین‌تری را شاهد باشیم.

نسخه فعلی گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی فولد، حدود 1980 دلار (در آمریکا) قیمت دارد اما هنوز به صورت شفاف درباره قیمت نسخه ارزان قیمت‌تر آن صحبتی نشده است.

شایعات نشان می‌دهد سامسونگ احتمالاً مدل جدید این گوشی را در سال آینده معرفی کند زیرا زمان زیادی از سال 2019 باقی نمانده است که بخواهیم منتظر یک رویداد و یک معرفی مهم از سمت سامسونگ باشیم.

 

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ برای کاهش دادن قیمت گلکسی فولد، تنها به پایین آوردن مشخصات فنی اکتفا خواهد کرد و یا اینکه در طراحی آن هم تغییراتی ایجاد خواهد کرد. به هر حال برای اطلاع از این موضوع باید تا سال آینده منتظر بمانیم.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی فولد سامسونگ باز هم ما را ناامید کرد؛ تست مقاومت گلکسی فولد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر