نسخه‌ی اصلاح شده سامسونگ گلکسی فولد به صورت رسمی در آمریکا منتشر شد

نسخه‌ی اصلاح شده سامسونگ گلکسی فولد به صورت رسمی در آمریکا منتشر شد

پس از تأخیر در انتشار به خاطر مشکلات خیلی جدی نسخه‌ی اصلاح شده سامسونگ گلکسی فولد که قرار بود فروردین ماه منتشر شود، حال به صورت رسمی در آمریکا منتشر شد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صفحه نمایش تاشو این بود که با جدا کردن پلاستیک محافظ روی صفحه دیگر صفحه نمایش به درستی کار نمی‌کرد و این پلاستیک طوری ساخته شده بود که بسیاری از کاربران تصور می‌کردند باید آن را جدا کنند. 
در نسخه‌ی اصلاح شده یک پلاستیک محافظ اطراف قاب صفحه نمایش ساخته شده و طوری قرار داده شده که قابل جدا کردن نیست. علاوه بر آن یک علامت هشدار نیز روی آن قرار داده شده تا خریداران جدید برای باز کردن آن تلاش نکنند. منتقدان سایت TechCrunch طی مرور این گوشی اعلام کرده بودند که مدل اصلاح شده نیز مشکل پیکسل‌های خراب دارد، با این حال لولای این گوشی از چیز یکه تصور می‌شد قوی‌تر است. 
شما می‌توانید با پرداخت 1980 دلار یک گلکسی فولد خریداری کنید. البته این گوشی به صورت قسطی نیز فروخته می‌شود. این قیمت دو برابر گوشی پرچم‌دار اپل آیفون 11 و حتی سامسونگ گلکسی نوت 10 است اما سامسونگ برای راضی نگاه داشتن مشتریان یک جفت ایرباد سامسونگ گلکسی باد نیز به همراه گوشی به مشتریان تحویل می‌دهد. 

 

بیشتر بخوانید:

نسخه ارزان قیمت‌ گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ، در راه است

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر