مايکروسافت برنامه Health را برای ويندوز موبايل ، iOS و اندرويد بروزرسانی می کند .

مايکروسافت برنامه Health را برای ويندوز موبايل ، iOS و اندرويد بروزرسانی می کند .

مايکروسافت علاوه بر اين ، رنگ برنامه را به بنفش تغيير داده است . به گفته بخش طراحی شرکت ، علت ايجاد اين تغيير اين بود که توجه کاربران بعد از نصب برنامه به تغييرات ايجاد شده در ظاهر برنامه نيز جلب شود . ديگر قابليت های اضافه شده به بيلت جديد عبارتند از : قابليت ارزيابی UV ، قابليت بهبود سيکل خواب سالم و يک سيستم ناوبری جديد . مايکروسافت يک منو با طرح همبرگر نيز به اين برنامه و برخی ديگر از برنامه های جديد خود اضافه کرده است . کاربران در صورت سفارش Band 2 ، بايد برنامه خود را بروزرسانی کنند تا بتوانند Band 2 را با گوشی همراه خود هماهنگ سازند . Band 2 ، هشتم اکتبر ( 30 آبان ) با قيمت $249 به آمريکا صادر می شود ، نحوه ماليات گذاری در ديگر کشورهای جهان ، اين قيمت را تغيير می دهد .

مايکروسافت علاوه بر اين ، رنگ برنامه را به بنفش تغيير داده است . به گفته بخش طراحی شرکت ، علت ايجاد اين تغيير اين بود که توجه کاربران بعد از نصب برنامه به تغييرات ايجاد شده در ظاهر برنامه نيز جلب شود . ديگر قابليت های اضافه شده به بيلت جديد عبارتند از : قابليت ارزيابی UV ، قابليت بهبود سيکل خواب سالم و يک سيستم ناوبری جديد . مايکروسافت يک منو با طرح همبرگر نيز به اين برنامه و برخی ديگر از برنامه های جديد خود اضافه کرده است . کاربران در صورت سفارش Band 2 ، بايد برنامه خود را بروزرسانی کنند تا بتوانند Band 2 را با گوشی همراه خود هماهنگ سازند .  Band 2 ،  هشتم اکتبر ( 30 آبان ) با قيمت $249 به آمريکا صادر می شود ، نحوه ماليات گذاری در ديگر کشورهای جهان ، اين قيمت را تغيير می دهد .

 

zokaee55

zokaee56

zokaee57

 

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر