نسل 7 آیپد اپل با صفحه نمایش بزرگتر

نسل 7 آیپد اپل با صفحه نمایش بزرگتر

چند هفته‌ی پیش اپل در کنار آیفون 11 و اپل واچ خط جدید آیپد خود را نیز معرفی کرد. این آیپدهای جدید اپل به جای صفحه نمایش 9.7 اینچی صفحه نمایش 10.2 اینچی و همچنین سیستم عامل iPadOS دارند که به یک صفحه کلید بسیار گران قیمت متصل می‌شوند. 
با این که صفحه نمایش این آیپدها بزرگ‌تر شده اما باتری آن‌ها هیچ تغییری نکرده است. برخلاف آیفون 11 پرو مکس که باتری بزرگ‌تری دارند باتری آیپدهای جدید مانند مدل‌های قبلی همچنان 8.827mAh ظرفیت یا 32.9 وات بر ساعت ظرفیت دارند و برای افزایش طول عمر باتری سخت‌افزار و نرم‌افزار را ارتقا دادند. این آیپد جدید دارای 3 گیگابایت رم است که یک گیگابایت بیشتر از آیپدهای نسل شش است و قیمت آن از 329 دلار شروع می‌شود. در این آیپد مانند مدل قبلی از پردازنده‎ی A10 استفاده شده است. درضمن این آیپد اپل پنسل نسل یک و جک هدفون TRRS  را نیز پشتیبانی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

هواوی میت 30 پرو، صدرنشین در DXOMARK شد؛ بهترین دوربین گوشی 2019

 

منبع خبر: appleinsider

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر