آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 (19H2) این هفته منتشر خواهد شد

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 (19H2) این هفته منتشر خواهد شد

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 (19H2) این هفته منتشر خواهد شد.

این هفته ویندوز سری دوم آپدیت سال 2019 را منتشر خواهد کرد که البته نسبت به آپدیت سری قبل کوچک‌تر خواهد بود. ویندوز 10 19H2 (نسخه‌ی 1909) در حلقه Release Preview برای کاربران اینسایدر منتشر خواهد شد و هم اکنون روی Windows Server Update Services server موجود است. 
مایکروسافت یک نشست خبری بزرگ در روز چهارشنبه 10 مهر دارد و انتظار می‌رود در این رویداد دستگاه‌های جدید سرفیس معرفی شوند، درنتیجه انتظار می‌رود که این آپدیت در همین مراسم معرفی شده و فردای آن روز منتشر شود. 
البته نسخه‌ی 1909 ویندوز 10 خیلی برای کسی هیجان انگیز نیست و قابلیت جدیدی در آن موجود نیست. بلکه چند مشکل رفع شده و بعضی از قابلیت‌ها ارتقا پیدا خواهند کرد. البته یک سری قابلیت جدید نیز در این آپدیت منتشر خواهد شد که هرچند کوچک، اما باید در نظر گرفته شوند. 
برای مثال قرار است لپ‌تاپ‌هایی که یک سری پردازنده‌ی خاص با تعداد هسته‌ی خاص دارند طول عمر باتری بهتری دریافت کنند. همچنین امکان اضافه کردن دستیارهای دیجیتالی شخص ثالث مثل آمازون الکسا نیز موجود خواهد شد. درحالی که انتظار می‌رود این آپدیت، آپدیت اکتبر 2019 نام بگیرد اما با توجه به تاریخچه آپدیت‌ها ممکن است که مایکروسافت این کار را انجام ندهد. درضمن از آنجایی که این آپدیت خیلی بزرگ نیست ممکن است نامگذاری آن متفاوت باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

اپل آپدیت iOS 13.1.1 را منتشر کرد

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر