تمرکز بازی Future Red Dead Redemption 2 DLC روی حالت مولتی‌‍ پلیر آنلاین

تمرکز بازی Future Red Dead Redemption 2 DLC روی حالت مولتی‌‍ پلیر آنلاین

تمرکز بازی Future Red Dead Redemption 2 DLC روی حالت مولتی‌‍ پلیر آنلاین

نسخه‌ی جدید بازی Red Dead Redemption 2 به صورت گسترده روی جنبه‌ی مولتی‌پلیر گیم تمرکز دارد. به گزارش VG24/7 به طور صد در صد روی حالت آنلاین بازی تمرکز دارد و هیچ تمرکزی روی گیمرهای تک نفری وجود ندارد. شرکت راک استار پیش از این نیز از همین استراتژی برای بازی‌های دیگر مثل GTA 5 اجرا کرده است.

کاتیا پیکا ر‌ییس بخش آنلاین شرکت راک استار در این زمینه گفت: «ما امید داریم که هرچیزی را که گیمرها درمورد بازی تک نفری دوست دارند در دنیای آنلاین نیز از آن لذت ببرند.»

یکی از پیام‌های کلیدی در مصاحبه‌ی پیکا این است که راک‌استار قصد دارد روند پیشرفت بازی را آرام انجام دهد که شامل دادن نقش‌های جدید به پلیرها و یا خرید محصولات واقعی است. روند این بازی با GTA کاملاً متفاوت است. شرکت راک استار قصد دارد روند بازی را خیلی آهسته طی کند تا پلیرها پیشرفت را حس کنند.

شرکت راک استار قصد دارد هم زمان که پلیرهای Red Dead Redemption از قابلیت‌های جدید لذت ببرند بلکه تازه‎کارها نیز حس نکنند که از بازی سردر نمی‌آورند. مشخص است که راک استار برنامه‌های بزرگی برای بازی Red Dead Redemption 2 دارد و تا به حال این بازی پیشرفت‎های زیادی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

راک استار گیمز لانچر با بازی GTA رایگان

لیست کامل کدهای تقلب یا رمزهای بازی Red Dead Redemption 2

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر