6 دلیلی که باعث بلاک شدن حساب اینستاگرام شما می‌شود

6 دلیلی که باعث بلاک شدن حساب اینستاگرام شما می‌شود

6 دلیلی که باعث بلاک شدن حساب اینستاگرام شما می‌شود را در فیسیت ببینید.

بلاک شدن اینستاگرام یکی از عمده‌ترین مشکلاتی است که حتماً شما هم با آن مواجه شده‌اید. فرض کنید یک حساب بیزینسی اینستاگرام دارید که هزینه و وقت زیادی برای گسترش آن پرداخت کرده‌اید اما حالا از دسترس شما خارج شده است که این بلاک شدن از 2 ساعت تا 2 هفته متغیر است. اما واقعاً چرا اینستاگرام ما بلاک می‌شود؟ با فیسیت همراه باشید تا 6 دلیل بلاک شدن در اینستاگرام را با هم بررسی کنیم.

 

6 دلیل بلاک شدن در اینستاگرام

1 – فعالیت بیش از اندازه در اینستاگرام

یکی از واضح‌ترین شرایطی که باعث بلاک شدن اینستاگرام شما به صورت موقت می‌شود، جذب بیش از اندازه و بیش از حد معمول فالوور و لایک، آن هم به صورت یکباره است. این اتفاق ممکن است به دلیل استفاده از برنامه‌های افزایش فالوور و لایک گیر باشد و یا اینکه به صورت واقعی، پستی را منتشر کرده باشید و از شیوه‌های تبلیغاتی مناسبی (مانند تبلیغ در پیج اینفلونسرها) استفاده کرده باشید که موجب این اتفاق شده باشد. کافی است گوشی خود بردارید و افرادی که در یک هفته گذشته شما را فالو کرده‌اند را چک کنید، مطمئن باشید که 80 درصد آن‌ها بلاک هستند! دلیلش هم این است که این حساب‌ها بیش از اندازه مجاز، حساب‌های دیگر را فالو و پست‌های دیگر را لایک کرده‌اند.

محدودیت‌هایی که اینستاگرام برای هر فعالیت در نظر گرفته است به صورت زیر است:

  • حداکثر 60 لایک در هر ساعت
  • حداکثر 60 کامنت در هر ساعت
  • حداکثر 60 فالو در هر ساعت
  • حداکثر 60 پیام در هر ساعت

البته فراموش نکنید که اگر به تازگی حساب اینستاگرام درست کرده‌اید، این محدودیت‌ها شدیدتر بوده و به صورت زیر است:

  • حداکثر 30 لایک در هر ساعت
  • حداکثر 30 کامنت در هر ساعت
  • حداکثر 30 فالو و آنفالو در هر ساعت

در آخر هم باید بگوییم که در طول روز نهایتاً 1440 کار می‌توانید در اینستاگرام خود انجام دهید.

 

2- انتشار بیش از حد پست

اینستاگرام الگوریتم publications یا همان انتشار را همواره روی هر پیج اینستاگرامی مانیتور می‌کند. مسئله اینجاست که این فقط اینستاگرام است که می‌داند تعداد انتشار ایمن چقدر است. بنابراین عاقلانه است که پیج‌هایی که به سرعت و پشت سر هم پشت می‌فرستند را دنبال نکنید.

بهینه‌ترین راه این است که بین پست‌ها فاصله زمانی باشد که حساب اسپمر (Spammer) به حساب نیاید. همچنین توصیه می‌کنیم که یک تصویر واحد را در چندین حساب مختلف منتشر نکنید، بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً قالب خاص خودتان برای اینستاگرام را داشته باشید تا تصویرهایی که به اشتراک می‌گذارید، منحصر به فرد به نظر برسد.

 

3- تخلف کپی رایت

یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای اینستاگرام، رعایت نکردن قوانین کپی رایت است. در واقع همه تصاویری که در اینستاگرام خود منتشر می‌کنید، باید یا تصاویری باشد که خودتان عکس برداری کرده‌اید و یا اینکه استفاده از آن توسط صاحب اثر مجاز باشد. اگر می‌خواهید از تصاویر کس دیگری استفاده کنید، باید نام صاحب اثر را در تصویر تگ کنید و یا اینکه در کپشن آیدی حساب اینستاگرام او را تگ کنید. حتی اگر می‌خواهید استفاده تبلیغاتی از تصویر داشته باشید، باید اجازه صاحب اثر را داشته باشید. این موضوع در مورد ویدیوها و موسیقی‌ها هم صدق می‌کند.

 

4- انتشار ویدیو و تصاویری که ناقض قوانین اینستاگرام است

انتشار تصاویر و ویدیوهایی با محتوای نامناسب، مانند تصاویر برهنه، محتوای غیراخلاقی و خشونت‌آمیز، خلاف قوانین اینستاگرام است. بنابراین یکی از دلایل مهم بلاک شدن اینستاگرام، انتشار پست‌هایی از این دست است.

 

5- شکایت کاربران (Report)

اگر کاربران به هر دلیلی حساب اینستاگرام شما را یک حساب نامناسب تشخیص دهند و روی دکمه Report کلیک کنند، و تعداد این report شدن زیاد شود، دیر یا زود حساب اینستاگرام شما بلاک خواهد شد. از جمله دلایلی که باعث می‌شود کاربران حساب شما ریپورت کنند می‌توانیم به محتوای نامناسب، لایک زیاد، توهین و... اشاره کنیم. بنابراین سعی کنید از چنین محتواهایی استفاده نکنید که کاربران شما را ریپورت کنند.

 

6- ورود به اینستاگرام با چندین دستگاه‌ و IP

اگر روی چندین دستگاه مختلف و با آدرس‌های IP متفاوت، یک حساب اینستاگرام را دارید، احتمال بلاک شدن شما وجود دارد زیرا اینستاگرام تصور می‌کند که حساب شما هک شده است و این بلاک شدن، در اصلی به نوعی سیستم دفاعی اینستاگرام برای محافظت از حساب کاربری شماست. البته اگر با استفاده از ارسال پیامک، با دستگاه‌های مختلف به اکانت اینستاگرام خود وارد شده باشید، احتمال بلاک شدن اینستاگرام شما به شدت کم است.

 

اخبار مرتبط:

اگر حساب اینستاگرام ما هک شد چه کار کنیم؟

چطور لایو اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

دانلود استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: templatemonster


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر