تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه

تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه

تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه.

گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ است. سال قبل بود که سامسونگ این گوشی را معرفی کرد و چند نسخه اولیه از آن را هم به دست تعدادی از یوتیوبرها داد تا آن را تست کنند. گلکسی فولد از این آزمایش سربلند بیرون نیامد و نمایشگر آن به سادگی دچار آسیب دیدگی می‌شد.

سامسونگ بعد از این تست، مدت‌ها روی گلکسی فولد کار کرد و نهایتاً 27 سپتامبر این گوشی را با تغییراتی کلیدی در طراحی و همراه با ساختاری مقاوم‌تر رسماً معرفی کرد. این گوشی که قیمت حدود 1980 دلار دارد، همان قابلیت‌های اساسی سابق را دارد و از نمایشگری بهره می‌برد که در حالت باز، 7.3 اینچی است.

 

تست زنده مقاومت گلکسی فولد سامسونگ

حالا که رسماً گلکسی فولد معرفی شده است، سامسونگ ادعا کرده است که این گوشی برای 200 هزار مرتبه باز و بسته شدن آمادگی کامل دارد و به عبارتی یک کاربر معمولی برای مدت 5 سال بدون هیچ مشکلی می‌تواند از این گوشی استفاده کند. وب سایت CNET برای اثبات این ادعا، به صورت زنده ویدیویی را در آپارات خود قرار داد که با دستگاه، گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ را باز و بسته می‌کرد.

این ویدیو زنده از ظهر روز 3 اکتبر آغاز شد و انتظار می‌رفت که تا ساعت 10 صبح 4 اکتبر به پایان برسد (در واقع CNET انتظار داشت که در این مدت زمان برای 200 هزار مرتبه بتواند گلکسی فولد را باز و بسته کند). اما این تست در ساعت 2 صبح 4 اکتبر و بعد از 119380 مرتبه باز و بسته شدن گلکسی فولد، آن هم در شرایطی که گلکسی فولد به شدت آسیب دیده بود و تقریباً نیمی از نمایشگر سیاه شده بود، به پایان رسید. در واقع این تست 14 ساعت طول کشید اما ویدیویی که از این تست لایو منتشر شده است حدود 11 ساعت و 55 دقیقه است که ما از آخرین دقایقش ویدیو کوتاهی برای شما قرار داده‌ایم.

اگرچه 119380مرتبه باز و بسته شدن، به اندازه ادعای سامسونگ نبوده است اما این تعداد نشان می‌دهد که گلکسی فولد تقریباً برای مدت 3 سال دوام می‌آورد.

 

ویدیو تست مقاومت گلکسی فولد در برابر باز و بسته شدن

 

مشخصات کلی گلکسی فولد سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی فولد از یک نمایشگر 7.3 اینچی در حالت باز، با رزولوشن 1536 در 2152 پیکسل بهره می‌برد. البته نمایشگر پشتی 4.6 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن 720 در 1680 پیکسل است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 855 هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 640، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و هیچ اسلاتی برای اضافه کردن کارت حافظه هم ندارد.

این گوشی از دوربین اصلی سه گانه 12 + 12 + 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 + 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ این گوشی تاشو را به باتری 4380 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع 15 واتی، شارژ سریع وایرلس 15 واتی و شارژ معکوس وایرلس 9 واتی بهره می‌برد. ضمناً این گوشی از اندروید 9.0 پای بهره می‌برد.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی فولد سامسونگ باز هم ما را ناامید کرد؛ تست مقاومت گلکسی فولد

کالبد شکافی پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ، گلکسی فولد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: CNET


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر