تست مقاومت گوشی گیمینگ ROG Phone 2؛ شکنجه یک ابرقهرمان

تست مقاومت گوشی گیمینگ ROG Phone 2؛ شکنجه یک ابرقهرمان

تست مقاومت گوشی گیمینگ ROG Phone 2؛ شکنجه یک ابرقهرمان را در فیسیت ببینید.

شکنجه‌گر معروف یوتیوب، زک نلسون که ویدیوهایش را در کانال یوتیوب JerryRigEverything قرار می‌دهد، این بار ROG Phone 2، گوشی گیمینگ ایسوس را زیر شکنجه قرار داده است تا به این ترتیب مقاومت آن را بسنجد. 
در ابتدا بیایید کمی درباره مشخصات این گوشی صحبت کنیم و بعد از آن تست مقاومت این گوشی گیمینگ را بررسی کرده و در نهایت ویدیو این شکنجه را ببینیم. با فیسیت همراه باشید.

 

مشخصات کلی ROG Phone 2

ایسوس این گوشی را به نمایشگری 6.59 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل مجهز کرده است که با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. پنل پشتی هم از جنس شیشه و فلز است.
از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توانیم به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس، پردازنده گرافیکی آدرنو 640، پشتیبانی از استاندارد HDR10، رفرش ریت 120 هرتز، 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ضمناً این گوشی گیمینگ به دوربین اصلی دوگانه 48 + 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. 
این گوشی یکی از گوشی‌های سنگین در ابعاد خود به حساب می‌آید و حدود 240 گرم وزن دارد.
ایسوس برای گوشی گیمینگ ROG Phone 2، قیمت 900 دلار را در نظر گرفته است.

نمایی از پنل پشتی و جلویی گوشی گیمینگ ROG Phone 2

نمایی از پنل پشتی و جلویی گوشی گیمینگ ROG Phone 2

 

تست مقاومت گوشی ROG Phone 2

این گوشی گیمینگ در کنار ظاهر واقعاً زیبا، مشخصات فوق‌العاده خوبی دارد. حالا باید دید که سطح مقاومت این گوشی در برابر شرایط سخت چطور است، کاری که شکنجه‌گر معروف یوتیوب آن را انجام داده است.
اولین بخش تست مقاومت این گوشی، به مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش برمی‌گشت. این گوشی تقریباً مانند اغلب گوشی‌های بالارده بازار، تا مرحله 5 به خوبی در برابر خط و خش از خودش مقاومت نشان داد اما از مرحله 6 به بعد خطوطی روی نمایشگر ظاهر شد. به عبارتی مقاومت این گوشی در برابر خط و خش تقریباً مانند سایر گوشی‌های هم‌رده‌اش است.
شکنجه دلخراش دیگری که روی این گوشی انجام شد، تست مقاومت در برابر آتش بود. نمایشگر این گوشی برای چند ثانیه  در برابر شعله مستقیم فندک بود اما بعد از تست، نمایشگر بدون هیچ مشکلی کار می‌کرد و از این امتحان هم، ROG Phone 2 با سربلندی بیرون آمد.
حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بخش دیگری از این گوشی بود که مورد آزمایش قرار گرفت. یوتیوبر معروف این بخش را با استفاده از قلم نوک تیز خراش انداخت اما بعد از خراشیدگی، همچنان حسگر اثرانگشت بدون هیچ مشکلی کار می‌کرد.
آخرین بخش این تست مقاومت هم به مقاومت ROG Phone 2 در برابر خم شدگی برمی‌گشت. بعد از این تست، این گوشی گیمینگ با کمی خمیدگی مواجه شد اما خوشبختانه هیچ مشکلی در نمایشگر ایجاد نشد و گوشی همچنان به خوبی کار می‌کرد.

تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 ایسوس - مقاومت در برابر خم شدن

تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 ایسوس - مقاومت در برابر خم شدن

 

ویدیو تست مقاومت گوشی ROG Phone 2

در ادامه ویدیو شکنجه گوشی گیمینگ ROG Phone 2 را آورده‌ایم:

 

 

اخبار مرتبط:

ROG Phone 2؛ گوشی گیمینگ بی‌نظیر ایسوس با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و باتری 6000mAh

تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه

تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس؛ پرچمدار اپل زیر شکنجه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر