می بند 5 شیائومی همراه با NFC در نسخه جهانی معرفی خواهد شد

می بند 5 شیائومی همراه با NFC در نسخه جهانی معرفی خواهد شد

می بند 5 شیائومی همراه با NFC در نسخه جهانی معرفی خواهد شد اما می بند 4 در نسخه جهانی از NFC بهره نمی‌برد.

می بند 4 شیائومی، جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی است که تنها چند ماه از عرضه آن می‌گذرد. در واقع در خرداد ماه بود که شیائومی این دستبند هوشمند را همراه با قابلیت‌های کاربردی و جذاب و همچنین NFC و میکروفون راهی بازار کرد. البته ناگفته نماند که یک نسخه جهانی این دستبند هوشمند که با نام Mi Smart Band 4 شناخته می‌شد، از دو قابلیت NFC و میکروفون بهره نمی‌برد.

با وجود اینکه تنها حدود سه ماه از عرضه می بند 4 شیائومی می‌گذرد، اما حالا اخباری درباره نسخه بعدی این دستبند هوشمند، یعنی می بند 5 به گوشی می‌رسد. در واقع اگر شایعات و اخبار جدید صحت داشته باشد، قرار است می بند 5 برای خارج از بازار چین، یعنی نسخه جهانی، همراه با NFC عرضه شود.

البته مشخص نیست که آیا نسخه جهانی می بند 5 از میکروفون داخلی بهره خواهد برد یا خیر اما گزارشات نشان می‌دهد که نسخه آینده می بند شیائومی نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته‌تر و بادوام‌تر است.

هنوز خیلی زود است که شیائومی بخواهد مشخصات و جزییاتی درباره می بند 5 را منتشر کند. حتی تاریخ عرضه آن هم هنوز مشخص نیست. البته با توجه به اینکه می بند 3 در ماه می سال 2018 و می بند 4 در ماه ژوئن 2019 راهی بازار شد، انتظار داریم که می بند 5 هم در همین حوالی، یعنی در اواخر می و یا اوایل ژوئن در سال 2020 راهی بازار شود.

 

اخبار مرتبط:

فارسی کردن می بند 4 شیائومی

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر