گوگل پیکسل 4 و 4XL ؛ مشخصات و قیمت پرچمداران بعدی گوگل فاش شد

گوگل پیکسل 4 و 4XL ؛ مشخصات و قیمت پرچمداران بعدی گوگل فاش شد

گوگل پیکسل 4 و 4XL ؛ مشخصات و قیمت پرچمداران بعدی گوگل فاش شد.

پیکسل 4 و 4 ایکس ال دو گوشی جدید گوگل خواهند بود که انتظار داریم در رویداد Made by Google 2019 که اواخر مهرماه برگزار خواهد شد، معرفی شوند. در این مدت باقی مانده تا رونمایی از این دو گوشی پرچمدار گوگل، شایعاتی زیادی درباره آن‌ها فاش شده است که بد نیست نیم نگاهی به این شایعات داشته باشیم. با وب سایت فیسیت همراه باشید.

 

از شایعه تا واقعیت؛ گوگل پیکسل 4 و 4XL

چند روز پیش بود که مشخصات هر دو پرچمدار آینده گوگل، یعنی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4XL فاش شد. اولین چیزی که در مورد این گوشی کمی بد به نظر می‌رسد، ظرفیت باتری آن است. با توجه به مشخصات فاش شده، گوگل پیکسل 4 به باتری 2800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و پیکسل 4XL از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این میزان ظرفیت باتری کمی کم است. حتی گوگل پیکسل 3 هم از باتری 2915 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که بیشتر از گوگل پیکسل 4 است.

مسئله دیگر درباره این گوشی‌ها، مجهز شدن آن‌ها به تراشه Pixel Visual Core است. این در حالی است که قبلاً از Pixel Neural Core استفاده می‌شد.

یکی دیگر از ایراداتی که می‌توانیم به گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4XL وارد کنیم، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 است. این در حالی است که مدت‌هاست پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس وارد بازار شده است و برخی گوشی‌های گیمینگ و یا قدرتمند هم از این پردازنده بهره می‌برند اما گوگل برای پرچمدارانش هنوز هم به اسنپدراگون 855 اکتفا کرده است. البته ناگفته نماند که این پردازنده واقعاً قدرتمند است و در همه پرچمداران 2019 به کار رفته است.

هر دو این گوشی‌ها به 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد. دوربین اصلی این گوشی‌ها هم دوگانه و با لنزهای 12 و 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات گوگل پیکسل 4 و 4Xl

مشخصات گوگل پیکسل 4 و 4Xl

 

قیمت گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4XL

درباره قیمت این گوشی هم بحث‌ها و شایعاتی وجود دارد. ایوان بلاس، یکی از افشاگران معروف در توییتی قیمت گوشی‌های Pixel 4 و Pixel 4XL را در بازار کانادا چنین اعلام کرده است:

  • پیکسل 4 : 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی : 788 دلار آمریکا
  • پیکسل 4 : 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی : 900 دلار آمریکا
  • پیکسل 4 ایکس ال : 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی : 900 دلار آمریکا
  • پیکسل 4 ایکس ال : 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی : 1050 دلار آمریکا

 

گوگل در نظر دارد تا پرچمداران 2019 خود را احتمالا در تاریخ 25 اکتبر یعنی 3 آبان ماه و در جریان رویداد Made by Google 2019 معرفی کند. فیسیت مانند همیشه، این رویداد را هم پوشش خواهد داد. بنابراین برای اطلاع از این مراسم می‌توانید این صفحه گوگل پیکسل 4 را دنبال کنید. اما بگذارید یک نظرسنجی هم داشته باشیم، آیا گوشی‌های پیکسل به عنوان یکی از گزینه‌های انتخابی شما برای خرید گوشی خواهد بود یا خیر؟

 

اخبار مرتبط:

احتمال انتشار پیکسل 4a در کنار پیکسل 4

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: 9to5google و phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر