Kindle Kids Edition: اولین کتابخوان آمازون مخصوص کودکان

Kindle Kids Edition: اولین کتابخوان آمازون مخصوص کودکان

Kindle Kids Edition: اولین کتابخوان آمازون مخصوص کودکان معرفی شد.

دیگر کودکان مجبور نیستند کیندل والدینشان را قرض بگیرند. شرکت آمازون با انتشار کتابخوان Kindle Kids Edition سعی در این دارد تا با قابلیت‎های جدید، به رشد ذهن‌های جوان کمک کند. 
مانند کیندل‎های ارزان قیمت‎تر، Kindle Kids Edition دارای صفحه نمایش 6 اینچی ای-اینک است که نور آن تنظیم شده و باتری آن تا چند هفته طول عمر دارد. قاب آن در دو رنگ آبی و صورتی کودکان را به خود جذب می‌کند، یک سال Amazon Fire for Kids Unlimited را پشتیبانی کرده و دو سال گارانتی دارد. 
این کتابخوان قابلیتی نیز دارد که کودکان را به خود جذب می‌کند. برای مثال وقتی که مخاطبان جوان تا میزان خاصی کتاب می‌خوانند نشان دستیابی دریافت میکنند. درضمن قابلیت  Word Wise به صورت خودکار معنی کلمات دشوار را نشان می‌دهد. یک دیکشنری نیز موجود است که وقتی کلماتی را در آن جست‌وجو می‌کنید به صورت خودکار به قابلیت Vocabulary Builder اضافه می‌شود که فلش‌کارت‌هایی است که کودک می‌تواند در آینده آن‌ها را مرور کند. 
درضمن یک قابلیت جست‌وجوی پیشرفته نیز موجود است که به کاربران کمک می‌کند تا بدون دانستن دیکته‌ی صحیح معنی کلمات را بیابند. این کتابخوان با توجه به نویسنده، سبک و کاراکترهای مورد علاقه کودک را نیز به او کتاب معرفی می‌کند. صفحه‌ی قفل Kindle Kids Edition نیز بسیار برای کودکان جذاب است. Kindle Kids Edition با قیمت 122 دلار فروخته شده و از تاریخ 8 آبان منتشر خواهد شد. 

 

کیندل برای کودکان 

آمازون همچنین چند قابلیت جدید نیز به Fire HD 10 Kids Edition اضافه کرده است. درحالی که این دستگاه هنوز 32 گیگابایت حافظه دارد، شما میتوانید با استفاده از کارت میکرو اس‌دی این ظرفیت را به 512 گیگابایت برسانید. طول عمر باتری نیز از ده ساعت به دوازده ساعت افزایش یافته است و درگاه میکرو یو‎اس‎بی نیز به یو‎اس‎بی سی تغییر کرده است. 
Fire HD 10 Kids Edition دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی فول اچ‎دی 1080p و اسپیکر dual Dolby Atmos است. قیمت  Fire HD 10 Kids Edition از 245 دلار شروع شده و در تاریخ 8 آبان منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

پلی‌ استیشن 5، طبیعت دوست ترین کنسول دنیا

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر