با AR به صورت اینترنتی محصولات را تست کرده و بعد بخرید؛ قابلیت جدید اینستاگرام

با AR به صورت اینترنتی محصولات را تست کرده و بعد بخرید؛ قابلیت جدید اینستاگرام

با AR به صورت اینترنتی محصولات را تست کرده و بعد بخرید؛ قابلیت جدید اینستاگرام.

خرید اینترنتی جذابیت‌ها، سادگی و سرعت خاص خود را دارد. دیگر لازم نیست که ساعت‌ها خود را خسته کنید و برای دیدن کالای مورد نظرتان تا وسط شهر بروید، با مغازدارها صحبت کنید و برای اطلاع از قیمت یک کالا، به چندین مغازه در گوشه‌های مختلف شهر را سر بزنید. تازه آخر کار و بعد از صرف زمان زیاد، برند مورد نظرتان را پیدا نکنید و خسته و دست خالی برگردید. خرید اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد که به سادگی وب گردی و حرکت انگشت‌تان روی صفحه نمایش گوشی، برند مورد نظرتان را در فروشگاه‌های مختلف ببینید، آن‌ها را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید و در نهایت فرصت کافی داشته باشید تا تصمیم گرفته و خرید کنید.

با وجود همه این خوبی‌هایی که خرید اینترنتی دارد اما هنوز هم یک مشکل بزرگ وجود دارد، امکان تست کالای مورد نظر! مخصوصاً اگر قصد خرید لباس، کفش و یا لوازم آرایشی را داشته باشید، خرید اینترنتی احتمالاً چندان برای شما خوش‌آیند نباشد.

اینستاگرام که مدتی است بخش فروشگاهی را در اختیار کاربران قرار داده است، برای رفع این مشکل حالا قصد دارد قابلیت واقعیت افزوده AR را ارائه کند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که لوازم آرایشی (فعلاً برای برندهای MAC و NARS) و عینک (فعلاً برای برندهای Ray-ban و Warby Parker) را به صورت واقعیت افزوده امتحان کنند.

این قابلیت که در حال حاضر به صورت آزمایشی برای برندهایی که نام بردیم و برای برخی از کاربران ارائه شده است، امکان تست رنگ‌های مختلف لوازم آرایشی و مدل‌های مختلف عینک را فراهم می‌کند. ضمناً اگر تصمیم به خرید هر محصولی گرفتید، برای خرید آن لازم نیست که اینستاگرام را ترک کنید و همان می‌توانید خرید خود را ثبت کنید. نمونه‌ای از این قابلیت را می‌توانید در ویدیو زیر ببینید:

تست آنلاین لوازم آرایش به لطف قابلیت AR اینستاگرام

 

 

برای استفاده از قابلیت AR اینستاگرام، باید آخرین نسخه این برنامه را برای اندروید و یا iOS را دانلود کنید. البته باید بگوییم که این قابلیت هنوز برای ما فعال نشده است، بنابراین به نظر می‌رسد که به مرور شاهد اضافه شدن قابلیت AR به اینستاگرام باشیم.

 

اخبار مرتبط:

حذف تب Following اینستاگرام؛ با آرامش خیال لایک کنید و کامنت بگذارید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر