فروش بسیار بالای فیلم «جوکر» با وجود نگرانی‌ها در مورد صحنه‌های خشونت آمیز

فروش بسیار بالای فیلم «جوکر» با وجود نگرانی‌ها در مورد صحنه‌های خشونت آمیز

فروش بسیار بالای فیلم «جوکر» با وجود نگرانی‌ها در مورد صحنه‌های خشونت آمیز!

با وجود صحنه‌های خشونت آمیزی که بسیاری از منتقدین را نگران کرده، فیلم «جوکر» این هفته رکورد پرفروش‎ترین فیلم‎ها را زد. این فیلم که ساخته کمپانی برادران وارنر است و بر اساس دشمن بتمن ساخته شده در این هفته 96 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی داشته است. این پرفروش‎ترین فیلم در هفته‎ی اول ماه اکتبر در تاریخ است که توانسته رکورد فیلم «ونوم» را که اکتبر سال پیش 80 میلیون دلار فروش داشته بشکند. 
«جوکر» پرفروش‎ترین فیلم کمپانی برادران وارنر در هفته‎ی اول اکران بوده و تا به حال به صورت جهانی 248 میلیون دلار فروش داشته است. جوکر که ساخته‎ی برند DC Entertainment است یکی از شناخته شده‌ترین فیلم‎های امسال است که در مورد آن صحبت‌های زیادی شده است. در این فیلم واکین فینیکس نقش جوکر را بازی می‌کند. 
صحنه‌های خشونت آمیز این فیلم بسیاری از مقامات و منتقدین را نگران کرده است. FBI و دپارتمان امنیت ملی پیش از اکران فیلم درمورد رفتارهای خشونت آمیز احتمالی بینندگان که تحت تأثیر فیلم قرار می‌گیرند خبر داد، به خصوص که در چند ماه اخیر موضوع تیراندازی در آمریکای شمالی به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. با این حال کمپانی برادران وارنر گفت که هیچ گونه خشونت واقعی در این فیلم نمایش داده نشده است. 
برادران وارنر در این زمینه توضیح داد که هدف این است که درمورد مشکلات پیچیده صحبت شود و هیچ هدفی برای تبدیل کردن جوکر به یک قهرمان وجود ندارد. با این حال نقدهای منفی باعث نشده که مردم به سینماها نروند. حتی پائول درگارابدیان، تحلیلگر رسانه در این زمینه می‌گوید که صحبت‌ها درمورد خشونت این فیلم باعث شده که همه کنجکاو شوند تا آن را ببینند. 
این فیلم که در سایت  Rotten Tomatoes رتبه‎ی 96% را دریافت کرده و از طرف منتقدین تحسین شده است. این فیلم توانسته در جشنواره فیلم ونیز مهم‎ترین جایزه را دریافت کرده و منتقدین بازی حیرت انگیز واکین فینیکس را تحسین کرده‌اند و بسیاری او را لایق جایزه اسکار می‌دانند. 

 

بیشتر بخوانید:

تولید فیلم ماتریکس 4 از سال 2020 آغاز خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: cnn

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر