ابزار جدید اینستاگرام برای مبارزه با حملات فیشینگ

ابزار جدید اینستاگرام برای مبارزه با حملات فیشینگ


اینستاگرام یک قابلیت جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرده که به کاربران کمک می‌کند بفهمند یک ایمیل از طرف شرکت فیسبوک برای آن‌ها فرستاده شده و یا تلاشی برای حمله فیشینگ است. اگر یک ایمیل دریافت کنید که به نظر برسد از طرف اینستاگرام فرستاده شده می‌توانید به گزینه‌ی «ایمیل‌ها برای اینستاگرام» در تنظیمات امنیتی پلیکیشن بروید که لیستی از ایمیل‌ها و سرویس‌های دریافتی در چهارده روز گذشته در آن ذخیره شده است. 
این منو جدید ایمیل‌های اینستاگرام را به دو دسته تقسیم می‌کند: ایمیل‌های امنیتی و بقیه. اگر یک ایمیل در آن قرار داشت می‌توانید مطمئن شوید که مشکلی ندارد و به راحتی روی آن کلیک کنید. در غیر این صورت ممکن است یک حمله فیشینگ باشد و کسی سعی کند شما را گول بزند تا نام کاربری و رمز خود را به آن‌ها بدهید. در این صورت بهتر است ایمیل را حذف کنید. اگر هک شوید اینستاگرام به شما می‌گوید که باید چه کار کنید. 
این ابزار جدید بسیار کارآمد خواهد بود به خصوص که حملات فیشینگ اخیراً در اینستاگرام به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. بعضی از حملات فیشینگ حتی می‌توانند از احراز هویت دوعاملی نیز عبور کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

حذف تب Following اینستاگرام؛ با آرامش خیال لایک کنید و کامنت بگذارید

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر