شارپ اس 7؛ یگ گوشی هوشمند با عمر باتری 7 روز!

شارپ اس 7؛ یگ گوشی هوشمند با عمر باتری 7 روز!

شارپ اس 7؛ یگ گوشی هوشمند با عمر باتری 7 روز معرفی شد.

دنیای گوشی‌های هوشمند دنیای جذابی است که هر روز شاهد بهبود و ارتقایی در گوشه و کنار آن هستیم. حالا این بار شاهد معرفی گوشی هستیم که باتری آن برای مدت 7 روز دوام می‌آورد!

در واقع چند روز پیش بود که شرکت شارپ از گوشی هوشمند شارپ اس 7 رونمایی کرد که نسخه ارتقا یافته Aquos Sense 3 Lite است. این گوشی به باتری پرظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که در گوشی‌های امروزی چندان عجیب نیست. اما جالب اینجاست که شارپ مدعی است باتری این گوشی با یک بار شارژ کامل، تا یک هفته برق مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند.

این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2160 در 1080 بهره می‌برد. مسئله اینجاست که شارپ برای کاهش مصرف انرژی، در نمایشگر این گوشی از فناوری IGZO استفاده کرده است و احتمالا بخش زیادی از صرفه جویی انرژی در این گوشی هم به لطف همین فناوری است.

 

مشخصات گوشی شارپ اس 7

این گوشی هوشمند که باتری آن برای مدت 7 روز دوام می‌آورد، از نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 630 و 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی هم شاهد به کارگیری تک دوربین 12 مگاپیکسلی هستیم که از قابلیت لرزش‌گیر دیجیتال بهره می‌برد. در حاشیه‌ی بالایی نمایشگر هم دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی هوشمند شارپ اس 7 یکی از اعضای پروژه اندروید وان است و این نکته را باید بدانید که از همین ابتدا به اندروید 10 مجهز شده و راهی بازار خواهد شد.

رنگبندی و طراحی ظاهری گوشی شارپ اس 7

رنگبندی و طراحی ظاهری گوشی شارپ اس 7

 

قیمت و زمان عرضه شارپ اس 7

شارپ هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده است اما مسئله اینجاست که به احتمال زیاد این گوشی تنها در بازار ژاپن عرضه شود.

 

اخبار مرتبط:

گوشی تاشو شارپ؛ اولین گوشی تاشو عمودی با نمایشگر 6.2 اینچی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر