احتمال انتشار پیکسل 4 5G در مراسم هفته‌ی آینده‌ی گوگل

احتمال انتشار پیکسل 4 5G در مراسم هفته‌ی آینده‌ی گوگل

احتمال انتشار پیکسل 4 5G در مراسم هفته‌ی آینده‌ی گوگل.

به نظر می‌رسد که گوگل در حال توسعه‎ی نسخه‎ی 5G پیکسل 4 است و به احتمال زیاد این گوشی هفته‌ی آینده رونمایی خواهد شد. نسخه‎ی استاندارد پیکسل 4 که سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد تنها LTE را پشتیبانی می‌کند، اما به گزارش سایت Nikkei، گوگل درحال آزمایش یک مدل از این گوشی است که 5G را پشتیبانی می‌کند. 
البته هنوز مشخص نیست که مدل 5G چه زمانی منتشر خواهد شد. درحالی که Nikkei می‌گوید که این گوشی هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد برخی از منابع می‌گویند که این مدل در بهار معرفی شده و با مدل گوشی ارزان قیمت مدل بعدی Pixel 3A منتشر خواهد شد. 
اگر این گوشی در روز سه شنبه معرفی شود هم به احتمال زیاد انتشار آن طول خواهد کشید زیرا توسعه این دستگاه هنوز به پایان نرسیده و برای فروش آماده نیست. هدف اصلی گوگل این است که تا سال دیگر یک مدل گوشی 5G را پیش از انتشار آیفون 5G به بازار عرضه کند. شبکه‌های 5G هنوز خیلی آماده‌ی استفاده نیستند اما انتشار یک گوشی 5G می‌تواند توجهات را به خود جلب کند. 
به گزارش Nikkei گوگل همچنین قصد دارد در رویداد روز سه شنبه یک ساعت هوشمند و یک لپ‌تاپ نیز معرفی کند. یک نسخه‌ی جدید از پیکسل بوک چیزی است که پیش‌تر درمورد آن شنیده بودیم اما یک گوشی هوشمند جدید گوگل چیزی است که تا به حال هیچ شایعه‌ای درمورد آن شنیده نشده بود. 

 

بیشتر بخوانید:

ردمی 8 شیائومی معرفی شد؛ میانرده‌ای قدرتمند با قیمت 100 یورو

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر