گلکسی S10 lite؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی اس 10 در راه است

گلکسی S10 lite؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی اس 10 در راه است

گوشی هوشمند گلکسی S10 lite؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی اس 10 در راه است.

گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 دو خانواده جدید از گوشی‌های هوشمند هستند. این پرچمداران اگرچه قیمت بسیار بالایی دارند اما حالا شایعاتی نشان می‌دهد که سامسونگ در نظر دارد نسخه لایت هر دو گوشی را هم معرفی کند، گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت.

درباره گلکسی نوت 10 لایت اطلاعات چندانی در دست نیست اما حالا اطلاعاتی در مورد گلکسی اس 10 لایت در دست داریم. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

مشخصات احتمالی گلکسی اس 10 لایت

بنا به شایعاتی که منتشر شده است، انتظار داریم که نسخه ارزان قیمت گوشی گلکسی اس 10، یعنی گلکسی S10 lite به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 مجهز خواهد شد، پردازنده‌ای که در گلکسی اس 10 و همه پرچمداران کنونی بازار هم استفاده شده است.

گذشته از پردازنده، سایر مشخصات این گوشی هم واقعا عالی است. احتمالا گلکسی اس 10 لایت از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که البته امکان اضافه کردن کارت حافظه به این گوشی هم وجود دارد.

این گوشی از دوربین قدرتمندی هم بهره خواهد برد. گفته می‌شود که گلکسی اس 10 لایت به دوربین سه گانه اصلی با لنزهای 48 مگاپیکسلی (لنز اصلی)، 12 مگاپیکسلی (اولترا واید) و 5 مگاپیکسلی (عمق سنج) مجهز خواهد شد که این دوربین‌ها به صورت افقی در پنل پشتی جای خواهند گرفت. ضمنا این گوشی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

اطلاعات دیگری که از گلکسی S10 Lite در دست است، درباره نمایشگر و باتری آن است. گفته می‌شود که این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن +Full HD بهره خواهد برد. ضمنا این گوشی به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی مجهز خواهد شد.

 

قیمت گلکسی S10 Lite

حالا عجیب این است که وقتی مشخصات این گوشی واقعا عالی است و از یک پرچمدار هیچ چیزی کم ندارد، چرا آن را نسخه لایت می‌دانیم؟ ضمنا در این شایعات هیچ اشاره‌ای به قیمت گلکسی S10 Lite سامسونگ نشده است و نمی‌دانیم که این گوشی واقعا چقدر خوش قیمت خواهد بود؟ به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این گوشی واقعا عرضه خواهد شد یا نه؟

 

اخبار مرتبط:

خانواده گلکسی اس 10 رونمایی شدند؛ پرچمداران 2019 سامسونگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر