گلکسی A91 سامسونگ؛ با اسنپدراگون 855 و شارژ 45 واتی در راه است

گلکسی A91 سامسونگ؛ با اسنپدراگون 855 و شارژ 45 واتی در راه است

گلکسی A91 سامسونگ؛ با اسنپدراگون 855 و شارژ 45 واتی در راه است.

ماه گذشته بود که سامسونگ از گوشی گلکسی A90 5G رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی از این گوشی با نام گلکسی A91 و با شماره مدل SM-A915F در راه است که مشخصاتی فوق العاده عالی خواهد داشت. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

مشخصات احتمالی گلکسی A91 سامسونگ

نمایشگر

شایعات نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A91 سامسونگ از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد که در بالای آن یک ناچ کوچک به صورت U قرار گرفته است و جایگاه دوربین سلفی است.

 

مشخصات سخت افزاری

قلب تپنده این گوشی پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام خواهد بود. ضمنا گلکسی A91 سامسونگ از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره خواهد برد. نقطه قوت دیگری که در این گوشی شاهد خواهیم بود، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن است. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی به شارژ سریع 45 واتی هم مجهز خواهد شد.

 

دوربین اصلی و سلفی

دوربین این گوشی هم بسیار قدرتمند خواهد بود. گلکسی A91 سامسونگ از دوربین اصلی سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید (در گلکسی A91 سامسونگ به جای این لنز از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است) و لنز سوم عمق سنج که به مگاپیکسل آن اشاره‌ای نشده است، بهره خواهد برد. ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر هم خانه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 است.

 

سیستم عامل

از نظر نرم افزاری هم می‌دانیم که گلکسی A91 سامسونگ جز اولین گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که همراه با اندروید 10 راهی بازار خواهد شد.

 

کمبود 5G

تا به اینجا تنها می‌توانیم گلکسی A91 سامسونگ را تحسین کنیم اما یک نقطه ضعف در این گوشی وجود دارد. در واقع انتظار داریم که این گوشی بدون 5G معرفی شود. از این جهت مطمئن هستیم که گلکسی A91 سامسونگ، به مراتب ارزان قیمت‌تر از گلکسی A90 خواهد بود.

درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز هیچ اطلاعاتی فاش نشده است اما انتظار داریم که این گوشی تا پایان امسال در کشورهایی همچون هند راهی بازار شود.

 

اخبار مرتبط:

سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر