ردمی 8 و 8A شیائومی؛ میانرده‌های ارزان قیمت با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

ردمی 8 و 8A شیائومی؛ میانرده‌های ارزان قیمت با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

ردمی 8 و 8A شیائومی؛ میانرده‌های ارزان قیمت با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شدند.

ردمی 8، یکی دیگر از گوشی‌های میانرده شیائومی از زیر برند ردمی این شرکت، ساعتی پیش در چین رونمایی شد. این گوشی که از مشخصات میانرده‌ای بهره می‌برد، برچسب قیمت زیر 100 دلار دارد و از این رو احتمالا بین کاربران از محبوبیت ویژه‌ای بهره خواهد برد. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات این گوشی جدید ردمی را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی ردمی 8 شیائومی

نمایشگر

گوشی هوشمند ردمی 8 شیائومی از یک نمایشگر 6.22 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل بهره می‌برد که با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. در پایین نمایشگر شاهد یک حاشیه باریک هستیم و در بالای نمایشگر هم یک ناچ قطره‌ای به شکل V قرار گرفته است که جایگاه دوربین سلفی است. به این ترتیب ردمی 8 شیائومی از نسبت 81.8 درصدی نمایشگر به بدنه جلویی بهره می‌برد.

 

مشخصات سخت افزاری

قلب تپنده ردمی 8 شیائومی، پردازنده اسنپدراگون 439 هشت هسته‌ای است که با پردازنده آدرنو 505 جفت شده است. ضمنا شیائومی این گوشی را در دو مدل، یکی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، راهی بازار خواهد کرد. اما به هیچ عنوان بابت میزان حافظه داخلی نگرانی نداشته باشید زیرا Redmi 8 به اسلات اختصاصی کارت حافظه‌ای مجهز شده است که تا 512 گیگابایت امکان اضافه کردن حافظه را به گوشی می‌دهد. همانطور که می‌بینید، این مشخصات در حد یک گوشی میانرده است، نه چیزی بیشتر.

 

دوربین اصلی و سلفی

ردمی 8 شیائومی به دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی عمق سنج (برای ثبت تصاویر بوکه) مجهز کرده است. در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر هم دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است.

در بخش دوربین هم این گوشی چندان ویژگی خاصی ندارد و در ردمی 8 شیائومی شاهد به کار گیری دوربین‌های 48 مگاپیکسلی و عجیب نیستیم اما در حد یک میانرده معمولی، این گوشی دوربین خوبی دارد.

 

باتری؛ نقطه قوت ردمی 8

شاید تا به این جا هیچ مشخصه جالبی در Redmi 8 نداشتیم اما باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نقطه قوت این گوشی به حساب می‌آید که شما را مطمئن می‌کند که در طول روز با کمبود شارژ مواجه نخواهید شد. ضمنا شیائومی این گوشی را به شارژ سریع 18 واتی مجهز کرده است.

 

قیمت گوشی ردمی 8

شیائومی برای نسخه‌ای از این گوشی با 3 گیگابات رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، قیمت 113 دلار و برای نسخه قدرتمندتر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، قیمت 127 دلار را در نظر گرفته است.

 

مشخصات کلی Redmi 8

  • نمایشگر: 6.22 اینچی
  • رزولوشن: 720 در 1520 پیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • پردازنده: اسنپدراگون 439
  • رم و حافظه داخلی: 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی: دوگانه 12 | 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • رنگبندی: آبی، قرمز و مشکی
  • قیمت: حدود 100 یورو

مشخصات کلی گوشی ردمی 8 شیائوی

مشخصات کلی گوشی ردمی 8 شیائوی

 

 

بررسی ردمی 8A شیائومی

در کنار عرضه این گوشی برای بازار چین، گوشی ردمی 8A هم معرفی شد که تقریبا مشابه با ردمی 8 است. این گوشی از نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد اما رزولوشن، پردازنده، پردازنده گرافیکی و دوربین سلفی این گوشی دقیقا همان مشخصات ردمی 8 است. تفاوت اصلی اینجاست که ردمی 8A تنها از یک دوربین اصلی با لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد و لنز عمق سنجی در آن به کار نرفته است. تفاوت عمده دیگر به میزان رم و حافظه داخلی برمی‌گردد. ردمی 8A با 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید و خبری از نسخه‌ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیست.

 

اخبار مرتبط:

دوربین ردمی K20 Pro دوربین آیفون XR را شکست داد؛ یک قدرتنمایی دیگر

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر