با استفاده از iBoysoft، فایل‌های حذف شده را ریکاور کنید

با استفاده از iBoysoft، فایل‌های حذف شده را ریکاور کنید

برای همه‌ی ما پیش آمده که به اشتباه بعضی از فایل‌ها را حذف کنیم. گاهی اوقات نیز کارت اس‌دی، هارد درایو اکسترنال و یا فلش یو‌اس‌بی از کار بیوفتد و ما فایل‌های مهم آن‌ها را از دست بدهیم. iBoysoft Data Recovery قابلیت‌های خوبی برای رفع این مشکل دارد و استفاده از آن بسیار ساده است. 

 

iBoysoft Data Recovery کدام پلتفرم‌ها را پشتیبانی می‌کند؟ 


iBoysoft برای هردو ویندوز و مک موجود است. این برنامه ویندوز ایکس‌پی، 7، 8 و 10 و همچنین ویندوز سرور 2003 و 2019 و همچنین Mac OS X 10.7 Lion و macOS 10.15 Catalina را پشتیبانی می‌کند. 

 

چرا باید از iBoysoft Data Recovery استفاده کنیم؟ 


استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و هیچ مشکل خاصی ندارد. iBoysoft Data Recovery دو حالت اسکن دارد. اسکن سریع و اسکن عمیق که زمان‎برتر اما دقیق‎تر است. 

 

ریکاور هر نوع فایل 


iBoysoft Data Recovery به شما کمک می‌کند تا فایل‌های حذف شده و گم‌شده را، از هر نوعی که باشد، از جمله اسناد، موزیک، عکس و غیره روی دستگاه‌های مختلف بیابد. برای شروع درایو خود را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید تا پروسه‎ی اسکن شروع شود. نتایج را ببینید و فایلی که می‎خواهید بازگردانید را انتخاب کرده و روی Recover کلیک کنید. 

 

داده را از هر دستگاه حافظه بازگردانید 


اپلیکیشن iBoysoft می‎تواند داده را از هر دستگاه حافظه از جمله هارد درایو اکسترنال، درایو USB و کارت SD بازگرداند. وقتی که فایل شما حذف می‌شود اگر خیلی سریع عمل کنید احتمال بازگردانی آن بسیار بالا خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که درایوهای فیوژن و RAID پشتیبانی نمی‌شوند. 

 

دسترسی به داده از طریق درایوهای کدگذاری شده با بیت‎لاکر 


با iBoysoft Data Recovery شما می‌توانید داده را از درایوهای ویندوز با استفاده از کدگذاری بیت‎لاکر ریکاور کنید. اپلیکیشن را باز کرده و روی گزینه‎ی BitLocker Data Recovery در بالا سمت راست کلیک کنید. درایوی که پارتیشن کدگذاری شده بیت‎لاکر روی آن است را انتخاب و روی Next کلیک کنید. درنهایت پارتیشنی که داده‎های حذف شده روی آن قرار دارد را انتخاب و رمز خود و یا کلید ریکاوری را وارد کنید تا داده باز شود. پروسه‌ی اسکن کمی زمان‌بر است. بهتر است در این مدت از کامپیوتر خود استفاده نکنید. 

 

ریکاور کردن فایل‎ها از استارت‎آپ و مک‌های غیرقابل بوت 


اگر مک شما به درستی بوت نمی‌شود می‌توانید با استفاده از iBoysoft Data Recovery در محیط ریکاوری مک خود استفاده کنید. Cmd + Option + R را فشار داده و دستگاه خود را بوت کنید. با استفاده از منو Utilities در بالای صفحه می‌توانید به پنجره‌ی ترمینال دسترسی پیدا کرده و فرمان زیر را برای باز کردن  iBoysoft Data Recovery وارد کنید:
s='/private/var/tmp/boot.sh' && curl -o $s https://boot.iboysoft.com/boot.sh && chmod 777 $s && $s
شما همچنین می‎توانید یک درایو قابل بوت با اپلیکیشن ریکاوری داده iBoysoft بسازید. اما برای این کار به یک دستگاه USB 3 با حداقل 16 گیگابایت حافظه برای فایل‌های استارت‌آپ مک نیاز دارید. 

 

بیشتر بخوانید:

چطور خطای DistributedCOM Error 10016 را در ویندوز 10 تعمیر کنیم؟

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

habib.ojari

یک‌شنبه, 28 مهر 1398

سلام . لینک دانلودش رو از کجا باید پیدا کرد؟ هر چی سرچ کردم پیدا نشد

پاسخ

ثبت نظر