بالاخره مدیرعامل رایتل انتخاب شد؛ یاسر رضاخواه

بالاخره مدیرعامل رایتل انتخاب شد؛ یاسر رضاخواه

بعد از ماجرای نپذیرفتن مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل، حالا یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل شد.

مدیر عاملی رایتل یکی از ماجراهای بحث برانگیز حوزه فناوری اطلاعات در شهریور و مهرماه امسال بود که در رسانه‌ها، خبر ساز شده بود. در واقع مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل انتخاب شده بود اما وزیر ارتباطات و رگولاتوری با این انتخاب موافق نبودند. حتی همان روزی که مینا مهرنوش رسما پست خود را تحویل گرفت، بیانیه‌ای صادر شد که مدیر عاملی هر اپراتوری با داشتن حد نصاب کاربر را مشروط به تایید کیمته صلاحیت رگولاتوری کرد. از سوی دیگر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتصاب مینا مهرنوش را فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد.

چندی به بعد از این ماجرا و همچنین لایو اینستاگرامی وزیر ارتباطات که اشاراتی به مدیرعاملی مینا مهرنوش داشت، بالاخره مهرنوش با توضیحاتی که بوی کنایه می‌داد، آن هم کنایه‌هایی به وزیر ارتباطات و اجازه ندادن برای عملکرد مناسب، استعفای خود از مدیرعاملی رایتل را اعلام کرد.

 

مدیرعامل مورد تایید رگولاتوری برای رایتل انتخاب شد

حالا پس از همه این داستان‌ها، بالاخره یاسر رضا خواه، با معرفی شستا و تایید کمیته تایید صلاحیت رگولاتوری، مدیرعامل جدید رایتل شده است. اگر بخواهیم رزومه‌ای کوتاه از از یاسر رضاخواه بگوییم، وی تا قبل از مدیرعاملی رایتل، مدیرکل فروش سازمانی و همچنین مشاور مدیرعامل در امور شرکت‌ها در شرکت ارتباطات سیار همراه اول بوده است. ضمنا یاسر رضاخواه قبلا در دفتر اریکسون سابقه مدیریت هم داشته است.

یاسر رضاخواه، مدیرعامل جدید رایتل که مورد تایید رگولاتوری

یاسر رضاخواه، مدیرعامل جدید رایتل که مورد تایید رگولاتوری

 

اخبار مرتبط:

اولین مدیرعامل زن رایتل مورد تأیید رگولاتوری قرار نگرفت

مینا مهرنوش از مدیر عاملی رایتل کناره گیری کرد

شفاف‌سازی معاون وزیر ارتباطات درباره برکناری مدیرعامل رایتل و مصوبه شتابزده جنجالی

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: ictna


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر