ایرپاد پرو؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل، اوایل آبان ماه معرفی می‌شود

ایرپاد پرو؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل، اوایل آبان ماه معرفی می‌شود

ایرپاد پرو یا همان ایرپادز پرو (Airpods Pro) ؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل، اوایل آبان ماه معرفی می‌شود.

ایرپاد یکی از محبوب‌ترین محصولات اپل است که دو مدل از آن، یکی ایرپاد نسل اول و دیگری ایرپاد 2 منتشر شده است و طرفداران زیادی دارد. مدت‌هاست که گفته می‌شود اپل قصد دارد نسل جدیدی از هدفون بی سیم خود را با نام ایرپاد پرو (Airpod Pro) عرضه کند. ابتدا گفته می‌شود که این محصول در سال 2019 معرفی خواهد شد اما در شایعات بعدی به نظر می‌رسید که اپل قصد دارد عرضه ایرپاد پرو را به سال 2020 موکول کند. حالا اما شایعات جدیدی توسط China Economic Daily منتشر شده که از عرضه ایرپاد پرو در اواخر ماه اکتبر یعنی آبان ماه خبر می‌دهد. با فیسیت همراه باشید تا همه شایعاتی که درباره نسل بعدی هدفون بی سیم اپل گفته می‌شود را با هم بررسی کنیم.

 

ایرپاد پرو؛ نسل جدید و تکامل یافته ایرپاد اپل

ایرپادهای کنونی تقریبا 150 دلار قیمت دارند اما نسل جدید هدفون بی سیم اپل، ایرپاد پرو به دلیل تغییراتی که خواهد داشت، از جمله طراحی فلزی بدنه و بهره بردن از قابلیت حذف نویز، احتمالا با قیمت 260 دلار به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر ایرپاد پرو نسبت به نسل‌های قبلی یک برتری بسیار مهم دیگر هم خواهد داشت، گویا این هدفون بی سیم در برابر آب به خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهد به طوری که بدون نگرانی برای ورزشکاران و حتی هنگام سفر قابل استفاده خواهد بود.

جالب اینجاست که چند روز پیش بود که در نسخه بتا iOS 13.2، تصاویری از نمونه اولیه Airpod Pro با قابلیت حذف نویز مشاهده شد که این عکس را در ادامه می‌بینید. همانطور که می‌بینید طراحی نسخه پرو هدفون بی سیم اپل با ایرپادهای کنونی کمی متفاوت است. در واقع به نظر می‌رسد که گوشی‌های ایرپاد پرو درون گوش قرار می‌گیرند. ضمنا به نظر می‌رسد که بخش گوشواره مانند Airpod Pro هم نسبت به ایرپادهای کنونی کوتاه‌تر و زاویه‌دار باشد.

نمونه اولیه ایرپاد پرو؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل

نمونه اولیه ایرپاد پرو؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل

 

گفته می‌شود که Airpod Pro تا اواخر ماه اکتبر یعنی تقریبا 10 روز دیگر معرفی شود. ماجرا اینجاست که انتظار می‌رود اپل برای معرفی چنین محصولی یک مراسم ترتیب دهد و اصلا بعید نیست که در کنار ایرپاد پرو، محصولات دیگری هم معرفی شود. اما این یک احتمال است و از سوی دیگر هنوز هیچ دعوت‌نامه‌ای از سمت اپل برای چنین مراسمی ارائه نشده است. بنابراین ممکن است تا اواخر ماه اکتبر، خبری از ایرپاد پرو نباشد.

به هر ترتیب باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا نسخه جدید هدفون بی سیم اپل با قابلیت حذف نویز تا اواخر ماه اکتبر عرضه خواهد شد یا نه؟ حتی این احتمال که ایرپاد پرو در سال 2020 هم عرضه شود وجود دارد.

 

اخبار مرتبط:

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر