عجیب‌ترین دوربین‌های گوشی که سال آینده خواهیم دید!

عجیب‌ترین دوربین‌های گوشی که سال آینده خواهیم دید!

عجیب‌ترین دوربین‌های گوشی که سال آینده خواهیم دید!

این روزها دوربین‌های چندگانه در گوشی‌های هوشمند اصلا عجیب نیست، یک لنز اصلی، یک لنز واید، یک اولتراواید و یک تله فتوتو به یک روند کاملا روتین تبدیل شده است. طراحی دوربین در گوشی آیفون 11 پرو مکس، یک طراحی عجیب برای کاربران به حساب می‌آمد و به شدت توسط کاربران مورد تمسخر قرار گرفت. جالب اینجاست که همین چند روز پیش دیدم که گوگل هم در پرچمداران 2019 خود از همان مدل مربعی برای پنل دوربین اصلی استفاده کرده است. البته امسال اغلب دوربین گوشی‌های 2019 طراحی عجیبی داشتند و علاوه بر آیفون‌های 2019 و گوگل پیکسل‌های 4، هواوی میت 30 پرو هم طراحی دایره‌ای داشت.

درست است که دوربین گوشی‌های 2019 عجیب بود اما گفته می‌شود که طراحی دوربین‌ها در گوشی‌های سال آینده، مراتب عجیب‌تر خواهد بود. با فیسیت همراه باشید تا برخی از طراحی‌هایی که برای دوربین گوشی‌ها در سال آینده انتظار داریم را با هم مرور کنیم.

عجیب‌ترین فرم دوربین گوشی در سال 2020

طراحی به فرم X

یکی از مورد انتظارترین طراحی‌ها، طراحی دوربین به شکل X است. سه دوربین مطابق دوربین‌های معمولی در گوشی‌ها و یکی هم پیروسکوپی در وسط X که قابلیت زوم فوق‌العاده‌ای دارد.

طراحی دوربین به فرم X

طراحی دوربین به فرم X

 

با قلبتان عکس بگیرید

احتمالا نوجوان‌ها و دخترهای جوان بیشتر به این فرم طراحی دوربین علاقه‌مند باشند، اگر مثل تصویر رنگ بندی گوشی هم دخترانه باشد که دیگر همه چیز مناسب این قشر از جامعه است و بی شک فروش بسیار خوبی را هم تجربه خواهد کرد.

طراحی دوربین به فرم قلب

طراحی دوربین به فرم قلب

 

مثل یک ستاره بدرخشید

اگر سه یا چهار دوربین برای شما کافی نیست، نگران نباشید، دوربینی به فرم ستاره دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید. بی شک چنین دوربینی برای یوتیوبرها و افراد فعال در اینستاگرام، یک گزینه جذاب به حساب می‌‎آید.

طراحی به فرم ستاره

طراحی دوربین به فرم ستاره

سه طراحی عجیب دیگر

اگر طراحی‌های بالا برای شما چندان عجیب نیست، دو فرم زیر (مخصوصا طراحی دوربین به شکل ماه برای خود من) طراحی‌های عجیب دوربین در سال آینده خواهند بود.

دوربین های عجیب در گوشیهای هوشمند در سال 2020 - سه فرم  دیگر

 

نظر شما درباره این طراحی‌ها چیست؟ کدامیک برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

 

اخبار مرتبط:

اگر ترایپوفوبیا (ترس از حفره) دارید آیفون 11 شما را خواهد ترساند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Milad

دوشنبه, 29 مهر 1398

به جای این مزخرف بازیا باید برن به سمت لنزهای دوربین عکاسی حالا به هر شکلی شد. حتی اگه وزن گوشی زیاد و عرضشون بیشتر بشه

پاسخ

ثبت نظر