اگر مايکروسافت گوشی های خود را بسازد ، آيا سرويس های اطلاعاتی به ميدان می آيند ؟

اگر مايکروسافت گوشی های خود را بسازد ، آيا سرويس های اطلاعاتی به ميدان می آيند ؟

در ابتدا گفته شد که لوميا 950 به طور انحصاری توسط شرکت AT&T پشتيبانی می شود اما بعد مشخص شد که اين پروژه انحصاری نبوده است ، درواقع هيچ شرکت ديگری حاضر نبوده که لوميا 950 و لوميا 950 XL را پشتيبانی کند . مايکروسافت در جواب به خبرگذاری ها در مورد اين رويداد گفته است : " تا به حال تنها شرکت AT&T حاضر به پشتيبانی لوميا 950 شده است ، علاوه بر اين اطلاعات مورد نظر در مورد لوميا 950 و لوميا 950 XL در فروشگاه های اينترنی مايکروسافت نيز عرضه می شود

در ابتدا گفته شد که لوميا 950 به طور انحصاری توسط شرکت AT&T پشتيبانی می شود اما بعد مشخص شد که اين پروژه انحصاری نبوده است ، درواقع هيچ شرکت ديگری حاضر نبوده که لوميا 950 و لوميا 950 XL را پشتيبانی کند . مايکروسافت در جواب به خبرگذاری ها در مورد اين رويداد گفته است : " تا به حال تنها شرکت AT&T حاضر به پشتيبانی لوميا 950 شده است ، علاوه بر اين اطلاعات مورد نظر در مورد لوميا 950 و لوميا 950 XL در فروشگاه های اينترنی مايکروسافت نيز عرضه می شود . در حال حاضر جزييات ديگری در زمينه اطلاع رسانی درمورد اين محصولات وجود ندارد . مايکروسافت از کاربران می خواهد اطلاعات موردنظرشان را از شرکت های اطلاعاتی محلی و يا فروشگاه های خرده فروشی محلی دريافت کنند . AT&T هميشه از جديدترين محصولات لوميا پشتيبانی کرده اما پشتيبانی اين شرکت نيز کم رنگ شده است . در گذشته AT&T اعلام کرده بود که به طور فعال از نوکيا لوميا 900 پشتيبانی می کند ، تبليغات اين شرکت تا دو هفته ادامه داشت ، اما بعد از اين مدت لوميا کنار گذاشته شد و AT&T به پشتيبانی از محصولات موفق تری نظير دستگاه های اندرويد و آيفون پرداخت . سهم بازارگوشی های هوشمند مايکروسافت در ايالات متحده 3.5 درصد افزايش يافته است اما اغلب فروش اين مدل ها در دامنه زير 3 درصد باقی مانده است . عرضه چند گوشی جديد بدون پشتيبانی همه جانبه شرکت های تبليغاتی موفقيتی را در پی نخواهد داشت . اولين گوشی آيفون ، تنها مدلی بود که توانست با پشتيبانی يک شرکت تبليغاتی ، فروش موفقيت آميزی داشته باشد ، علت اين موفقيت نيز زمان بندی تبليغات بود . دنيا از سال 2007 تغيير کرده ، اين تغييرات ميزان فروش مدل های لوميا را کاهش داده است . از آنجايی که بيشتر کاربران گوشی های خود را مستقيما از شرکت های تبليغاتی خريداری می کنند ، عرضه لوميا 950 و لوميا 950 XL اوضاع را برای مايکروسافت تغيير نمی دهد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر