سامسونگ به دنبال فروش 6 میلیون گوشی تاشو در سال 2020 است؛ 6 برابر فروش کنونی

سامسونگ به دنبال فروش 6 میلیون گوشی تاشو در سال 2020 است؛ 6 برابر فروش کنونی

سامسونگ به دنبال فروش 6 میلیون گوشی تاشو در سال 2020 است. که این فروش حدودا 6 برابر فروش کنونی گوشی گلکسی فولد است.

گوشی تاشو؛ احتمالا این واژه در یکی دو سال اخیر بیش از هر زمان دیگری به گوشتان خورده است. در واقع مدت‌هاست که به نظر می‌رسد که دیگر جای هیچ پیشرفتی در گوشی‌های هوشمند وجود ندارد و عملا کمبودی در آن‌ها احساس نمی‌شود. همین موضوع باعث شده است که دیگر شاهد تغییر چندان و بهبود چشمگیری در گوشی‌ها نباشیم. از این رو مدتی است که کمپانی‌های مختلف تولیدکننده گوشی، به تولید گوشی‌های تاشو روی آورده‌اند.

یکی از مهم‌ترین گوشی‌های تاشو امسال، گلکسی فولد سامسونگ است که دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده است، از تجربه تلخ شکست تا طمع شیرین پیروزی.

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه بلند مدتی برای سال آینده خود داشته باشد. در واقع به گزارش روزنامه ET News سامسونگ قصد دارد که برای سال آینده بین 5 تا 6 میلیون گوشی تاشو، تولید و روانه بازار کند. این در حالی است که تا به الان سامسونگ موفق شده است که تنها 500 هزار گوشی تاشو گلکسی فولد را به فروش برساند. یعنی سامسونگ برای اینکه بتواند به هدف فروش سال بعدی خود برسد، باید بتواند فروش گوشی‌های تاشو خود را 12 برابر کند. البته بقیه شرکت‌ها چنین انتظاری از سامسونگ ندارند و پیش بینی می‌کنند که سامسونگ بتواند بین 3 تا 5 میلیون گوشی تاشو را به فروش برساند.

سامسونگ در حال حاضر گلکسی فولدهای خود را در دسته‌بندی‌های 10000 تایی به فروش می‌رساند اما برای اینکه بتواند هدف فروش خود را بزند، کارخانه‌های تولیدی‌اش در ویتنام را گسترش دهد، مخصوصا اگر بخواهد به استفاده از گلس فوق باریک روی بیاورد که تولید آن در حجم بالا بسیار سخت است.

حالا شاهد شایعاتی هستیم که بنا به آن‌ها سامسونگ در حال کار روی نسخه جدیدی از گلکسی فولد و یا یک گوشی تاشو دیگر است. گفته می‌شود که یکی از این‌ها به صورت افقی تا می‌شود و احتمالا این گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ به جای قیمت 1980 دلار، برچسب قیمتی 1500 دلاری خواهند داشت. ابتدا گفته می‌شد که گوشی تاشوی جدید سامسونگ در سه ماهه اول سال 2020 عرضه شود اما حالا به گزارش ET News، احتمالا با تاخیر مواجه باشیم.

نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ

نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ _ تا شدن به صورت افقی

 

حالا مسئله اینجاست که تنها غول پیش روی سامسونگ برای رسیدن به هدف سال آینده خود این نیست که مردم را متقاعد کند که خرید این گوشی احمقانه نیست، بلکه ماجرا اینجاست که مدتی است مردم به خرید گوشی‌های ارزان قیمت‌تر علاقه‌مند شده‌اند زیرا گوشی‌های فوق‌العاده خوبی با قیمت مناسب در بازار موجود است که اتفاقا ارزش خرید بسیار بالایی هم دارند.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی فولد؛ از تجربه تلخ شکست تا طمع شیرین پیروزی: نریشن (قسمت 1)

تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena و phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر