ممکن است هواوی P40 پرو با دو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی او اس عرضه شود

ممکن است هواوی P40 پرو با دو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی او اس عرضه شود

ممکن است هواوی P40 و P40 پرو با دو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی او اس عرضه شود.

کمپانی هواوی ماه گذشته گوشی‌های Mate30 و Mate30 pro را با اندروید 10 به بازار معرفی کرده بود اما به دلیل تحریم‌های امریکا، این گوشی‌ها امکان دسترسی به خدمات گوگل را نداشتند. این شرایط ممکن است در ماه جدید تغییر کند اما شرکت هواوی برای اطمینان، استراتژی‌های جدیدی را برای پرچمداران بعدی خود در نظر گرفته است.

یکی از منابع افشاگری‌های محرمانه مدعی‌ است که اگر تحریم‌های امریکا تا سال 2020 برداشته نشوند، سری‌های p40 با دو سیستم عامل اندروید و هارمونی روانه بازار خواهند شد. در این صورت خریداران هواوی P40 و P40 پرو نیز همانند سری‌های Mate30 قادر به استفاده از خدمات گوگل نخواهند بود و باید از اپ استور و سرویس هارمونی خود هواوی استفاده کنند. این وضعیت، به خریداران غیر چینی امکان بهره گیری از سیستم عامل جدید و اختصاصی هواوی را خواهد داد بدون اینکه آن‌ها را وادار به استفاده از این سیستم عامل کند.

این استراتژی دو سیستم عاملی این امکان را به سازنده می‌دهد تا بازخوردهای مشتریان را جمع آوری کرده و محصولات بعدی را مطابق با نیازهای آنان عرضه کند.

کمپانی هواوی قبلا اعلام کرده است که هارمونی او اس برای گوشی‌های هوشمند هنوز آماده ارائه نیست. همچنین سیستم عاملش تا دو سال آینده، رقیب قدرتمندی برای ios نخواهد بود. اما این کمپانی از همه منابع و امکانات موجود استفاده خواهد کرد تا سرعت ارتقاء این سیستم عامل را تا هنگام عرضه هواوی P40 و هواوی P40 پرو به حداکثر برساند.

گوشی‌های هواوی P40 و هواوی P40 پرو در ماه مارس 2020 در یک رویداد مستقل در اروپا رونمایی خواهند شد. اگر تحریم‌های آمریکا تا آن زمان از بین رفته باشد، هواوی سیستم عامل دوگانه‌اش را به نفع اندروید 10 و EMUI 10 رها خواهد کرد و از خدمات و سرویس‌های گوگل نظیر پلی استور استفاده خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط:

هواوی میت 30 پرو، صدرنشین در DXOMARK شد؛ بهترین دوربین گوشی 2019

هواوی از رقیب اندروید رونمایی کرد: سیستم عامل هارمونی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر