ادوبی : نرم افزار illustrator برای آیپد عرضه می‌شود

ادوبی : نرم افزار illustrator برای آیپد عرضه می‌شود

ادوبی در مراسم ادوبی مکس، نرم افزار illustrator برای آیپد عرضه می‌شود.

سال گذشته بود که ادوبی اعلام کرد در سال 2019 نسخه اصلی فتوشاپ را برای آیپد عرضه خواهد کرد. البته هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان منتظر فتوشاپ اصلی روی آپید هستیم و کاربران آپید هنوز هم از نسخه بتا فتوشاپ استفاده می‌کنند.

اگرچه هنوز ادوبی به وعده‌ی خود عمل نکرده است اما حالا گزارشاتی نشان می‌دهد که ادوبی رویای بزرگ‌تری را در سر می‌پروراند؛ گویا ادوبی قصد دارد تا نسخه کامل نرم افزار ایلاستریتور (illustrator) را تا سال 2020 برای آیپد عرضه کند.

بنا به همین گزارشات، احتمالا ادوبی در مراسم ادوبی مکس خود که اوایل ماه نوامبر، یعنی اواسط آبان ماه برگزار خواهد شد، پیش نمایشی از نرم افزار illustrator برای آیپد را به نمایش خواهد گذاشت اما عرضه رسمی آن، احتمالا به سال 2020 موکول خواهد شد. انتظار داریم که نسخه‌ای از این نرم افزار که روی آپید اجرا خواهد شد، تقریبا از همه قابلیت‌های نسخه دسکتاپی illustratorبهره ببرد. در واقع این همان ایده‌ای است که خود ادوبی در مورد فتوشاپ در سر داشت و درباره آن توضیح داده بود.

البته این را باید بگوییم که ادوبی در خصوص فتوشاپ به وعده‌هایش عمل نکرده است و نسخه بتا این نرم افزار، تعداد زیادی از قابلیت‌های مهم و کلیدی نسخه دسکتاپی فتوشاپ را از دست داده است اما خود ادوبی قول داده است که به مرور زمان، این قابلیت‌ها را به نسخه آیپدی فتوشاپ اضافه کند.

انتظار می‌رود که در کنفرانس ادوبی مکس، علاوه بر عرضه نسخه پیش نمایش illustrator برای آیپد، به روز رسانی بزرگی برای نسخه آیپد فتوشاپ هم عرضه شود.

 

اخبار مرتبط:

ابزار جدید و جادویی ادوبی برای حذف سوژه‌های متحرک در ویدیو معرفی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر