تحریم‌ آمریکا سد راه هواوی نشد؛ فروش 200 میلیون گوشی هواوی در سال 2019

تحریم‌ آمریکا سد راه هواوی نشد؛ فروش 200 میلیون گوشی هواوی در سال 2019

تحریم‌ آمریکا سد راه هواوی نشد؛ فروش 200 میلیون گوشی هواوی در سال 2019.

هواوی یکی از سه برند برتر تولیدکننده گوشی در سراسر دنیاست اما مدتی است که این کمپانی توسط آمریکا و گوگل تحریم شده است. جالب اینجاست که با وجود این تحریم‌ها و همه نگرانی‌هایی که در مورد کار نکردن اپلیکیشن‌های گوگل وجود دارد، باز هم هواوی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. در واقع امسال هواوی در بازار چین و حتی بازارهای بین المللی و اروپا، توانسته است بیش از 200 میلیون گوشی را به فروش برساند.

هواوی ساعاتی قبل در توییتر خود اعلام کرد که در تاریخ 22 اکتبر، فروش این کمپانی در سال 2019 به 200 میلیون گوشی رسیده است. این در حالی است که هواوی برای رسیدن به همین میزان فروش در سال 2018، 64 روز بیشتر زمان نیاز داشت. در واقع در سال 2018 هواوی در تاریخ 25 دسامبر به فروش 200 میلیون دستگاه گوشی رسیده بود. جالب‌تر اینکه در سال 2017، هواوی برای فروش 100 میلیون دستگاه، آن هم در پایان ماه سپتامبر، جشن گرفته بود و حالا برای فروش دو برابری!

هواوی سال‌هاست که تلاش می‌کند جایگاهش در بین برترین تولیدکنندگان گوشی در سراسر دنیا را ارتقا داده و جایش را محکم کند و اتفاقا در این زمینه هم کاملا موفق عمل کرده بود. در واقع هواوی با سرعت بسیار خوبی، در حال رسیدن به میزان فروش سامسونگ بود که ماجرای تحریم‌های آمریکا و گوگل پیش آمد. حالا با وجود این تحریم‌ها و عدم دسترسی کاربران گوشی‌های پرچمدار هواوی به سرویس‌های گوگل، آینده این کمپانی کمی نامطمئن است.

هواوی میت 30 پرو؛ پرچمدار 2019 هواوی که زمان زیادی از رونمایی آن نمی‌گذرد؛ یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیاست که قابلیت‌های جذابی دارد. اگر ماجرای این تحریم‌های اخیر مطرح نبود، بی‌شک فروش این گوشی به مراتب بالا‌تر از چیزی بود که حالا شاهد آن هستیم. اما با همین وجود هم، هواوی رشد چشمگیری داشته است. البته هنوز هم تا پایان سال 2019 فرصت باقی است و ممکن است به هر دلیلی تحریم‌های آمریکا مرتفع شود و به دنبال آن هواوی مجددا رشد عجیبی را تجربه کند.

 

اخبار مرتبط:

هواوی میت 30 پرو، صدرنشین در DXOMARK شد؛ بهترین دوربین گوشی 2019

اپل به ‌زودی جایگاه هواوی را تصاحب می‌کند؛ یک رقابت ناعادلانه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر