گوشی تاشو هواوی Mate X از ماه آینده و با قیمت 2400 دلار راهی بازار می‌شود

گوشی تاشو هواوی Mate X از ماه آینده و با قیمت 2400 دلار راهی بازار می‌شود

گوشی تاشو هواوی Mate X از ماه آینده و با قیمت 2400 دلار راهی بازار می‌شود. با بررسی این گوشی همراه فیسیت باشید.

این روزها دیگر گوشی‌‌های معمولی آنقدرها برای کمپانی‌های مختلف جذابیت ندارند زیرا گوشی‌های هوشمند به حدی از تکامل رسیده‌اند که دیگر عملا جایی برای پیشرفت در آن‌ها نیست. از این رو اغلب کمپانی‌های بزرگ حوزه تکنولوژی به تولید گوشی‌های تاشو روی آورده‌اند که هواوی هم یکی از همین کمپانی‌هاست.

حالا هواوی ساعتی قبل با برگزاری یک مراسم اعلام کرده است که قصد دارد گوشی تاشو هواوی Mate X را از ماه آینده میلادی راهی بازار کند. اما این گوشی چه مشخصاتی دارد؟ با فیسیت همراه باشید تا اطلاعاتی کلی درباره این گوشی را با هم بررسی کنیم.

 

مشخصات اجمالی هواوی Mate X

گوشی تاشو هواوی، هواوی میت ایکس، یک گوشی 5G است که از پردازنده کایرین 980 بهره می‌برد. این گوشی در پنل جلویی از یک نمایشگر 6.6 اینچی و در پنل پشتی از یک نمایشگر 6.38 اینچی بهره می‌برد اما در حالت باز شده، دارای یک نمایشگر 8 اینچی است. جالب اینجاست که هواوی Mate X برعکس گلکسی فولد سامسونگ، حتی در حالتی که بسته هم باشد، عملا یک گوشی کامل در دست دارید.

هواوی میت ایکس به یک باتری دو بخشی 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی، تنها در مدت 30 دقیقه، تا 85 درصد شارژ می‌شود.

گوشی تاشو هواوی Mate X

گوشی تاشو هواوی Mate X

زمان عرضه و قیمت هواوی میت ایکس

هواوی در این مراسم اعلام کرده است که قصد دارد گوشی تاشو خود را در تاریخ 15 نوامبر و با قیمت حدودی 2400 دلار (برای مدلی که از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد) در چین عرضه کند. جالب اینجاست که فعلا هواوی قصد دارد این گوشی 5G را برای بازار چین عرضه کند و گویا عرضه آن در بازار سایر کشورها هنوز در دست بررسی است.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی فولد؛ از تجربه تلخ شکست تا طمع شیرین پیروزی: نریشن (قسمت 1)

گلکسی فولد سامسونگ باز هم ما را ناامید کرد؛ تست مقاومت گلکسی فولد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر