دستبند هوشمند هواوی بند 4؛ مچ بند هوشمند جدید هواوی معرفی شد

دستبند هوشمند هواوی بند 4؛ مچ بند هوشمند جدید هواوی معرفی شد

دستبند هوشمند هواوی بند 4؛ مچ بند هوشمند جدید هواوی معرفی شد. با بررسی این دستبند هوشمند، همراه فیسیت باشید.

آنر بند 5 یکی از محبوب‌ترین دستبندهای هوشمند در سراسر دنیاست. آنر که زیر برند شناخته شده هواوی است، چند روز پیش از نسل جدیدی از مچ بند هوشمندش، با نام آنر بند 5 آی (Honor Band 5i) رونمایی کرد. حالا خود هواوی هم دست به کار شده است و دستبند هوشمند خودش را با نام هواوی بند 4 معرفی کرده است. 
این مچ بند هوشمند جدید هواوی، شباهت زیادی به آنر بند 5 آی  دارد و به نظر می‌رسد که هواوی تنها خواسته باشد آن را با برند خودش هم معرفی کند. دستبند هوشمند Huawei Band 4 دارای قابلیت‌های جذابی است که  حتما شما را هم جذب خود خواهد کرد. با فیسیت همراه باشید تا این دستبند هوشمند را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی دستبند هوشمند هواوی بند 4

طراحی زیبا و جوان پسندانه

مچ بند هوشمند هواوی بند 4 از یک نمایشگر رنگی 0.96 اینچی با رزولوشن 160 در 80 پیکسل بهره می‌برد که با گلس 2.5D محافظت می‌شود. از این محافظ در می بند 4 شیائومی و آنر بند 5 هم استفاده شده است که باعث می‌شود نمایشگر این دستبندهای هوشمند در برابر خط و خش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. این نمایشگر نسبتا بزرگ، ساعت، تاریخ، داده‌های مربوط به ردیابی تناسب اندام و حتی نوتیفیکیشن‌های مختلف را به صورت رنگی نمایش می‌دهد.

تنوع واچ فیس‌ها

هواوی در فروشگاه اختصاصی خودش برای واچ فیس به نام Huawei Watch Face Store، انواع مختلفی از واچ فیس‌ها را با استایل‌های مختلف، از استایل ورزشی گرفته تا تکنولوژی و حتی کارتونی را برای شما قرار داده است. بنابراین بنا به سلیقه خودتان می‌توانید هر یک از این واچ فیس‌ها را با توجه به شرایط مختلف دانلود کرده و روی مچ بند هوشمند از آن استفاده کنید.

واچ فیس‌های مختلف برای دستبند هوشمند Huawei Band 4

واچ فیس‌های مختلف برای دستبند هوشمند Huawei Band 4

ویژگی‌های مربوط ردیابی سلامتی 

مانند هر دستبند هوشمند دیگری، هواوی بند 4 به خوبی ضربان قلب و خواب را مانیتور می‌کند. ضمنا Huawei Band 4 در صورتی که ضربان قلب شما به بیشتر از حد معمولی برسد، این موضوع را به گزارشتان می‌رساند. ضمنا این مچ بند هوشمند ضربان قلب شما را در حین خواب هم می‌سنجد و با آنالیز خواب به همراه ضربان قلب، کیفیت خواب شما بررسی می‌کند. حتی Huawei Band 4 قادر است 6 نوع اختلال خواب را هم تشخیص دهد و نکاتی برای بهبود هر یک از این مشکلات را هم به شما متذکر شود.
دستبند هوشمند هواوی بند 4 همچنین انواع حرکت‌ها و فعالیت‌های ورزشی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و... را هم تشخیص می‌دهد.
در آخر هم باید بگوییم که این دستبند هوشمند به صورت ضد آب طراحی شده است، به طوری که تا همق 50 متری آب، بدون هیچ مشکلی کار می‌کند. بنابراین نگران استفاده از آن هنگام دوش گرفتن و حتی شنا نباشید.

سنجش ضربان قلب و ردیابی خواب در مچ بند هوشمند Huawei band 4

سنجش ضربان قلب و ردیابی خواب در مچ بند هوشمند Huawei band 4

 

شارژ کردن راحت‌تر از همیشه؛ مجهز به کانکتور USB-A

جالب‌ترین ویژگی دستبند هوشمند هواوی بند 4، بهره بردن از کانکتور USB-A است. به لطف همین ویژگی، دیگر برای شارژ کردن این مچ بند هوشمند به هیچ کابل اضافی نیاز ندارید؛ بلکه تنها کافی است بند ساعت را از سمتی که کانکتور USB-A قرار دارد، جدا کرده و آن را به درگاه معمولی USB-A وصل کنید. ضمنا باید بگوییم که یک بار شارژ کامل دستبند هوشمند هواوی بند 4، برای مدت 6 روز شما را بی نیاز از شارژ خواهد کرد.

کانکتور USB-A در مچ بند هوشمند هواوی بند 4

کانکتور USB-A در مچ بند هوشمند Huawei Band 4

اتصالات

این مچ بند هوشمند با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر و همچنین سیستم عامل iOS 9.0 و بالاتر سازگار است. ضمنا هواوی بند 4 از بلوتوث 4.2 بهره می‌برد اما مسئله اینجاست که هواوی آن را به NFC مجهز نکرده است. البته این موضوع برای ما ایرانی‌ها کاربرد چندانی ندارد.

قیمت و تاریخ عرضه

این دستبند هوشمند جدید هواوی در سه رنگ مشکی، صورتی مایل به بژ و نارنجی راهی بازار خواهد شد. ضمنا هواوی برای این دستبند هوشمند قیمت 32 تا 35 دلار را در نظر گرفته است. هواوی در نظر دارد تا این مچ بند هوشمند را از 1 نوامبر و در بازار چین به فروش برساند.

 

اخبار مرتبط:

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

آنر بند 5i؛ نسخه ارزان قیمت آنر بند 5 با پورت USB-A درونی در راه است

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: هواوی و gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر