ایرپاد پرو ؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل معرفی شد

ایرپاد پرو ؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل معرفی شد

ایرپاد پرو ؛ نسل جدید هدفون بی سیم اپل معرفی شد.

ساعتی پیش و در سکوت خبری، اپل از نسل جدید هدفون بی سیم خود با نام ایرپاد پرو رونمایی کرد که از قابلیت حذف نویز محیطی بهره می‌برد. با فیسیت همراه باشید تا این هدفون بی سیم را با هم بررسی کنیم.

بررسی ایرپاد پرو؛ هدفون بی سیم جدید اپل

طراحی متفاوت ایرپاد پرو 

این هدفون بی سیم جدید اپل، نسبت به ایرپاد نسل اول و ایرپاد 2، از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. وزن آن کمی سبک‌تر بوده و ساختارش به نحوی است که درون گوش قرار می‌گیرد. خوشبختانه به لطف تجهیز ایرپاد پرو به سه سری سیلیکونی، در سه سایر کوچک، متوسط و بزرگ، مشکل افتادن آن هم حل خواهد شد. از سوی دیگر از آنجایی که هدفون کاملا درون گوش قرار می‌گیرد، صداهای مزاحم اطراف به خوبی گرفته شده و صدایی باکیفیت را دریافت خواهید کرد. ضمنا اپل این هدفون بی سیم را به صورتی طراحی کرده است که در برابر و تعرق و آب هم از خود مقاومت نشان دهد. 


سیستم حذف نویز در ایرپاد پرو

سیستم حذف نویز محیطی در هدفون بی سیم ایرپاد پرو از دو میکروفون و الگوریتمی نرم‌افزاری تشکیل شده است. اولین میکروفون این سیستم، دائما خود را با گوش کاربر و وضعیت هدفون وفق داده و با شناسایی صدای بیرونی، نویز محیطی را تحلیل می‌کند. حالا ایرپاد پرو آنتی‌نویز معادلی را ایجاد می‌کند که نویز محیطی را قبل از رسیدن به گوش کاربر، از بین می‌برد.
دومین میکروفون روبه‌داخل گوش قرار دارد و ایرپاد پرو نویز شناسایی‌شده توسط این میکروفون را حذف می‌کند.

هدفون بی سیم ایرپاد پرو

سایر قابلیت‌های ایرپاد پرو

ایرپاد پرو از قابلیت‌های دیگری همچون Adaptive EQ (تنظیم خودکار فرکانس‌های بم و میانی موسیقی بر اساس گوش هر شخص)، حالت Transparency (به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌صورت هم‌زمان ضمن گوش فرا دادن به موسیقی، صدای محیط را نیز بشنود)، پاسخ‌گویی به فرامین صوتی و... هم بهره می‌برد. 


شارژدهی ایرپاد پرو

اپل مدعی است که ایرپاد پرو با یک بار شارژ کامل بیشتر از 5 ساعت زمان پخش موسیقی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته با فعال بودن سیستم حذف نویز محیطی، این عدد به 4 ساعت و  نیم پخش موسیقی و 3 ساعت و نیم دقیقه تماس تلفنی کاهش می‌یابد. 
البته ایرپاد پرو از کیس شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. از این رو ایرپاد پرو می‌تواند در مجموع برای 24 ساعت پخش موسیقی و 18 ساعت مکالمه شارژدهی داشته باشد.

زمان عرضه و قیمت ایرپاد پرو

ایرپاد پرو، هدفون بی سیم جدید اپل از همین امروز در وب‌ سایت رسمی اپل و از 30 اکتبر در فروشگاه‌ها با قیمت 249 دلار به فروش خواهد رسید. 

اخبار مرتبط:

چگونه ایرپاد اپل را ریست کنیم؟

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر