چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز برگزار می‌شود اما این رویداد چیست و چه زمانی برگزار خواهد شد.

حتما برای شما هم پیش آمده که برای اولین باری که یک محصول را ببینید و نحوه استفاده از آن برایتان سوال باشد. گاهی اوقات طراحی محصول به حدی ساده است که بدون فکر کردن و به سادگی، از آن استفاده می‌کنید. در مقابل گاهی پیش می‌آید که طراحی آن محصول چنان پیچیده و دور از ذهن است که حتی با زیر و رو کردن آن هم دقیقا نمی‌دانید چطور باید از آن استفاده کنید. این مسئله در ابعاد مختلف زندگی ما جریان دارد.

گذشته از محصولات و کالاهای مختلف، طراحی محصولات نرم افزاری مانند وب سایت، اپلیکیشن، نرم افزار و... هم اهمیت ویژه‌ای دارد و همه این مشکلات و مسائل متوجه آن حوزه هم هست. اما یک تفاوت بزرگ میان محصولات قابل لمس با محصولات نرم افزاری وجود دارد، شما زمانی که یک محصول را خریداری کرده‌اید، به هر حال باید از آن استفاده کنید اما وقتی موضوع وب سایت یا محصولاتی از این دست در میان است، کاربر حق انتخاب زیادی دارد، بنابراین به سادگی از وب سایت شما خارج شده و به سراغ یک وب سایت دیگر می‌رود. این موضوعات همگی در یک کلمه جمع می‌شود، تجربه کاربری (UX) که البته به سادگی یک کلمه نیست و حالا در ایران و البته مخصوصا در شیراز به خوبی جای خودش را باز کرده است.

جامعه تجربه کاربری شیراز که این روزها برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی خودش را تدارک می‌بینید، یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در حوزه تجربه کاربری است. UX شیراز از سال 93 و توسط امید امرایی تاسیس شد و در این مدت 5 سال، به صورت هفتگی و یا ماهانه 75 نشست را ترتیب داده که در هر یک، بخشی از مسائل مربوط به تجربه کاربری پوشش داده شده است. ضمنا جامعه تجربه کاربری شیراز در کارنامه خود سه کنفرانس بین المللی را هم دارد و امسال هم شاهد چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز هستیم.

 

چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز

امسال برای چهارمین سال متوالی کنفرانس بین المللی تجربه کاربری شیراز برگزار می‌شود که امسال هم مانند سه سال گذشته افراد زیادی از سراسر ایران در این رویداد حضور دارند. چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز امسال در شیراز در تاریخ 29 و 30 آبان ماه 98، از ساعت 9:00 تا 19:00 برگزار خواهد شد.

جالب اینجاست که جامعه UX شیراز و کنفرانس تجربه کاربری شیراز به حدی در بین فعالان این حوزه، مدیران محصول، مدیران منابع انسانی، برنامه نویس‌ها، فعالان IT و... محبوب شده است که در ثبت نام زود‌هنگام آن و در شرایطی که هنوز سخنران‌های رویداد و موضوعات مورد بحث در آن، مشخص نشده بود، حدود 200 بلیط این کنفرانس به فروش رسید.

تا به امروز تنها دو نفر از سخنران‌های چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز مشخص شده‌اند، یکی آذین قاسمی، طراح محصول در استدیو کُنار که تصمیم دارد با موضوع نور و دیزاین در جعبه ابزار طراحان در این رویداد حضور پیدا کند، و دیگری مسلم ابراهیمی، بنیان گذار فونت ایران که موضوع سخنرانی‌اش طراحی برای خواندن است.

سخنران‌های چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز

سخنران‌های چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز 

 

فیسیت در چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز

فیسیت در دومین و سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز حضور داشته است و مانند دو سال گذشته در چهارمین کنفرانس تجربه کاربری شیراز هم حضور خواهد یافت. بنابراین اگر به هر دلیلی امکان حضور در این رویداد را ندارید، فیسیت را دنبال کنید تا این رویداد را در قالب گزارش از دست ندهید.

آیا تا کنون در رویدادهای هفتگی و یا کنفرانس‌های تجربه کاربری شیراز حضور داشته‌اید؟ تجربه شما از حضور در این رویداد چطور بوده است؟

 

اخبار مرتبط:

گزارش سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز؛ تجربه‌ای فراموش نشدنی

هفتاد و چهارمین نشست تجربه کاربری شیراز برگزار شد

هفتاد و دومین نشست تجربه کاربری شیراز برگزار شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر