کانسپت گوشی تاشو جدید سامسونگ؛ تا شدن در دو جهت عمودی و افقی

کانسپت گوشی تاشو جدید سامسونگ؛ تا شدن در دو جهت عمودی و افقی

کانسپت گوشی تاشو جدید سامسونگ؛ تا شدن در دو جهت عمودی و افقی. ویدیویی از این کانسپت را در فیسیت ببینید.

دیگر این روزها جدال کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی، بر سر تولید گوشی‌های هوشمند و حتی پرچمدار نیست؛ بلکه وضعیت گوشی‌های هوشمند از نظر کیفیت و قابلیت به حدی از اشباع رسیده است که عملا دیگر جایی برای پیشرفت به نظر نمی‌رسد. حالا جدال بر سر تولید گوشی تاشو است.

سامسونگ یکی از اولین کمپانی‌هایی است که گوشی تاشو خود را با نام گلکسی فولد معرفی، تست و راهی بازار کرده است. اما سامسونگ به عرضه همین یک گوشی محدود نشده است و روز گذشته، در مراسم توسعه دهندگان، یک کانسپت از گوشی تاشو جدید خود را به نمایش گذاشته است که نحوه تاشدن آن با گلکسی فولد متفاوت است. در واقع همانطور که در ویدیو زیر می‌بینید، تا شدن گوشی متفاوت است، به طوری که شبیه به گوشی‌های تاشو کلاسیک است. به عبارتی علاوه بر اینکه گوشی تاشو جدید سامسونگ به صورت عمودی تا می‌شود تا یک نمایشگر گسترده و بزرگ را در دسترس کاربر قرار دهد، طوری طراحی شده است که به صورت افقی هم تا شود.

همین طراحی متفاوت این گوشی که حتی سامسونگ نامی هم برای آن انتخاب نکرده است، باعث می‌شود که یک گوشی کوچک‌تر و جیبی داشته باشیم. در واقع ایده سامسونگ این است که پا را فراتر از یک گوشی تاشو گذاشته و محصولی کامپکت تولید کند.

البته هنوز نمی‌دانیم این گوشی که حتی نامش هم گفته نشده است، واقعا عرضه خواهد شد و یا اینکه در حد کانسپت باقی خواهد ماند؟ از سوی دیگر هنوز سامسونگ در مورد تکنولوژی‌های استفاده شده در این محصول صحبتی نکرده است و نمی‌دانیم که آیا نمایشگر این گوشی تاشو جدید، نسبت به گلکسی فولد پیشرفتی کرده است یا خیر؟

 

ویدیو کانسپت گوشی تاشو جدید سامسونگ

 

 

 

اخبار مرتبط:

گلکسی فولد؛ از تجربه تلخ شکست تا طعم شیرین پیروزی: نریشن (قسمت 1)

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر