گیک بنچ گلکسی اس 10 لایت منتشر شد؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی S10

گیک بنچ گلکسی اس 10 لایت منتشر شد؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی S10

گیک بنچ گلکسی اس 10 لایت منتشر شد؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی S10.

اوایل این ماه بود که اخباری درباره عرضه نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر گلکسی اس 10 در اینترنت و فضای منتشر شد. عرضه این گوشی که گفته می‌شود احتمالا گلکسی اس 10 لایت نام خواهد داشت، هنوز در حاله‌ای از ابهام است و از عرضه آن مطمئن نیستیم اما مشخصات احتمالی آن فاش شده است.

نتایج گیک بنچ گلکسی S10 Lite

حالا نتایج گیک بنچ 5 برای یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G770F منتشر شده است که کمی زوایای پنهان گلکسی اس 10 لایت را مشخص‌تر خواهد کرد. نتایج بدست آمده از این تست به صورت زیر است:

نتایج گیک بنچ گلکسی S10 Lite

نتایج گیک بنچ گلکسی S10 Lite

 

بنا به این تست مشخص است که گلکسی اس 10 لایت به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده است، از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و سیستم عامل اندروید 10 روی آن اجرا می‌شود.

جالب اینجاست که گوشی گلکسی S10 Lite در بخش تک هسته‌ای امتیاز 724 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 2604 را بدست آورده است که در هر دو بخش، عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های اگزینوس و اسنپدراگون در نسخه اصلی گلکسی اس 10 را نشان می‌دهد.

همانطور که گفتیم همه چیز درباره این گوشی در حاله‌ای از ابهام است و هنوز تصویر رسمی از آن در دست نیست. اما برخی شایعات قبلی نشان می‌دهد که ممکن است گلکسی اس 10 لایت همان گلکسی A91 سامسونگ باشد که گفته می‌شود از نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره خواهد برد.

انتظار داریم که این گوشی از دوربین سه گانه اصلی، که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی خواهد بود، بهره خواهد برد. دوربین سلفی این گوشی هم 32 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر اطلاعاتی که درباره گلکسی A91 و یا گلکسی اس 10 لایت می‌دانیم، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن است.

 

اخبار مرتبط:

مشخصات گلکسی اس 10 لایت به همراه رنگ بندی آن فاش شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر