نسخه بتا اندرویدی مایکروسافت آفیس منتشر شد؛ همه ابزارهای آفیس در یک اپلیکیشن

نسخه بتا اندرویدی مایکروسافت آفیس منتشر شد؛ همه ابزارهای آفیس در یک اپلیکیشن

نسخه بتا اندرویدی مایکروسافت آفیس منتشر شد؛ همه ابزارهای آفیس در یک اپلیکیشن جمع شده‌اند.

مایکروسافت حالا نسخه بتای جدیدی از اپلیکیشن خودش را برای اندروید منتشر کرده است که ضروری‌ترین ابزارهای آفیس را یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و... است. البته اصلا هم عجیب نیست زیرا این اپلیکیشن به خودی خود مایکروسافت آفیس نام دارد که مجموعه‌ای از همه این اپلیکیشن‌هاست.

همان طور که انتظار می‌رود، این اپلیکیشن امکان ایجاد، ویرایش و مدیریت فایل‌ها و اسناد آفیس، روی گوشی اندرویدی و یا تبلت را فراهم می‌کند. حتی جالب اینکه به سادگی می‌توانید یک فایل را در این مایکروسافت آفیس اندرویدی، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به صورت مشترک، روی آن ویرایش‌های لازم را انجام دهید. این قابلیت درست مانند همان امکانی است که در گوگل داکز، گوگل شیت و... می‌بینیم.

یکی از قابلیت‌های کاربردی نسخه اندرویدی مایکروسافت افیس، امکان تبدیل عکس به فایل PDF و یا تبدیل فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت به فایل PDF است.

برنامه مایکروسافت آفیس برای اندروید را هم اکنون می‌توانید از طریق این لینک از گوگل پلی استور دانلود کنید. البته از آنجایی که هنوز نسخه اصلی این برنامه منتشر نشده است و نسخه بتا در دسترس شماست، ممکن است مایکروسافت آفیس اندرویدی با باگ‌هایی همراه باشد.

 

به روز رسانی:

این لینک که در تمامی منابع، به صورت واحد قرار گرفته است، حالا دیگر کار نمی‌کند اما ممکن است دوباره مجددا در دسترس قرار بگیرد.

 

اخبار مرتبط:

گوگل دیگر محتوای فلش را ایندکس نخواهد کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Arash Irani

دوشنبه, 13 آبان 1398

از طریق کدام لینک ؟؟؟

پاسخ

FfG

دوشنبه, 13 آبان 1398

از این لینک هم میتونید دانلود کنید ، کاملا هم معتبره :
https://www.apkmirror.com/apk/microsoft-corporation/office-mobile-2/

پاسخ

ثبت نظر