کیف پول مشترک اسنپ و آپ عرضه می‌شود

کیف پول مشترک اسنپ و آپ عرضه می‌شود

کیف پول مشترک اسنپ و آپ عرضه می‌شود که به لطف آن، همه پرداخت‌های خرد به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به اطلاعات کارت بانکی انجام خواهد شد.

روز گذشته نشست خبری اسنپ و آپ، با حضور ژوبین علاقبند مدیر عامل اسنپ، مهراد عبدالرزاق رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود، حامد منصوری مدیرعامل آسان ‌پرداخت و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد. در جریان این نشست، شرکت اسنپ رسما اعلام کرد که اسنپ با سرمایه گذاری مشترک با آسان پرداخت، اولین کیف پول دیجیتال ایران را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. با فیسیت همراه باشید تا خلاصه‌ای از این نشست و کیف پول اسنپ و آپ را با هم بررسی کنیم.

 

کیف پول دیجیتال اسنپ و آپ

این کیف پول دیجیتال، کار را هم برای کاربران و هم برای رانندگان آسان‌تر از قبل خواهد کرد، به این ترتیب که کاربران می‌توانند پرداخت‌های خود در ازای استفاده از خدمات اسنپ را با استفاده از همین کیف پول انجام دهند و رانندگان هم با استفاده از همین کیف پولِ مشترک اسنپ و آسان پرداخت، دریافت کنند.

روند همکاری این دو استارتاپ به این صورت است که با هر بار شارژ کیف پول مشترک آن‌ها، کیف پول کاربر در آپ و اسنپ شارژ می‌شود. در نتیجه درخواست خودرو، پرداخت قبض، رزرو هتل و بلیت و تراکنش‌های مالی روزمره‌ با کیف پول دیجیتال اسنپ و آپ به سادگی انجام خواهد شد. عملا این اپلیکیشن یک کیف پول یکپارچه است که همه پرداخت‌های مختلف کاربران را پوشش می‌دهد و مدیریت آن‌ها را هم به مراتب ساده‌تر می‌کند.

نشست خبری اسنپ و آپ برای معرفی کیف پول مشترکشان

نشست خبری اسنپ و آپ برای معرفی کیف پول مشترکشان

 

مزایای کیف پول مشترک اسنپ و آپ

ژوبین علاقبند درباره مزایای این کیف پول چنین توضیح داده است:

کیف پول، جایگزین پرداخت‌های خرد می‌شود تا استفاده از کارت بانکی و هزینه تراکنش‌ها از دوش مردم و بانک‌ها برداشته شود. علاوه بر این تسهیل روش‌های پرداخت، تجربه کاربری بهتری را فراهم خواهد کرد. با استفاده از کیف پول دیگر نیازی به ذخیره پول در اپلیکیشن‌های مجزا برای پرداخت نیست و با داشتن یک کیف پول واحد می‌توان تمام نیازهای روزمره را برطرف کرد.

حامد منصوری، مدیرعامل آسان ‌پرداخت هم درباره مزایای این کیف پول این طور توضیح داد:

امنیت بیشتر و پشتیبانیِ پاسخگو، از مزایای اصلی کیف پول دیجیتال یکپارچه آپ و اسنپ است. کاربران با استفاده از کیف پول آپ می‌توانند به طور مستقیم به حساب بانکی مشتریان متصل شوند و پرداخت‌های خود را به طور مستقیم انجام دهند. بنابراین می‌توان کیف پول دیجیتال را به حساب بانکی‌ متصل و آن را به میزان سقف مشخص شده شارژ کرد.

مزیت دیگری که ژوبین علاقبند درباره این کیف پول دیجیتال عنوان کرده است، عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب است. وی در این خصوص چنین توضیح داده است:

کیف پول دیجیتال این امکان به وجود می آورد تا پرداخت عملا از طریق اعتباری انجام شود و نیاز به ورود رمز دوم و دیگر اطلاعات پرداخت نباشد.

برنامه‌ای که اسنپ و آپ در نظر دارند، یک همکاری اتوماتیک است، به این صورت که قرار است این کیف پول به تمام سرویس‌های اسنپ متصل شود و پرداخت‌ها هم به صورت خودکار و مستقیم انجام شود. برای نمونه به محض اینکه سفر شما در اسنپ تمام شد، هزینه سفر به صورت خودکار از کیف پول شما کم خواهد شد.

بنابراین به صورت خلاصه می‌توانیم مزایای کیف پول اسنپ را به صورت زیر بیان کنیم:

  • کیف پولی واحد و یکپارچه برای همه پرداخت‌های خرد
  • امنیت بالا
  • پشتیبانیِ پاسخ‌گو
  • عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی
  • انجام پرداخت‌ها به صورت خودکار
  • و...

 

در آخر باید بدانید که استفاده از کد QR قرار است جایگزین پرداخت نقدی شود. این دو شرکت در نظر دارند تا ساز و کاری را فراهم کنند که مشتری بتواند پرداخت آنی داشته باشد و راننده نیز کرایه خود را در همان روز تحویل بگیرد. گویا مشتری می‌تواند با اسکن کردن QR Code، کرایه تاکسی را پرداخت کند. ضمنا این کیف پول قرار است که به زودی در اختیار همه کاربران اسنپ قرار بگیرد.

 

اخبار مرتبط:

تماس امن در اسنپ فعال شد؛ شماره خود را از دید راننده مخفی کنید

اسنپ شایعه نقض حریم خصوصی را رد کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: ایرنا


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی اکبر

سه‌شنبه, 14 آبان 1398

برای چی مردم باید پولشون رو بریزن تو این مثل کیف پول دیجیتال تا شماها میلیاردها تومن پول بی زبون به نفع شما بمونه توحساب و باهاش تا زمان استفاده مردم بهره گیری خودتون رو بکنید؟! باید یه سری مزایای گذاشته بشه تازه امنیت پول تو بانک بیشتره.

پاسخ

ثبت نظر