آذری جهرمی شب تلخی را برای کلاه برداران رقم زد؛ پایان حکومت بی‌قانون سرویسهای VAS

آذری جهرمی شب تلخی را برای کلاه برداران رقم زد؛ پایان حکومت بی‌قانون سرویسهای VAS

آذری جهرمی شب تلخی را برای کلاه برداران رقم زد؛ حکومت بی قانون سرویسهای VAS پایان یافت.

سرویسهای ارزش افزوده یکی از مهم‌ترین مسائلی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آخرین روزهای سال 97 به صورت جدی، مخالفتش درباره آن‌ها را اعلام کرد و حتی بیان کرد که از حق‌الناس کوتاه نخواهد آمد. این موضوع به حدی پیش رفت که وزیر ارتباطات پایان عمر سرویس های ارزش افزوده را وعده داد. سپس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار بیانیه‌ای برای تمام اپراتورها، توقف عملی سرویسهای ارزش افزوده را آغاز کرد.

حالا بعد از مدت‌ها درگیری و دستورات مختلفی که از سمت وزیر ارتباطات برای این سرویس‌ های ارزش افزوده صادر شد؛ بالاخره شب گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق شد تا نظراتش را اعمال کند و این شبی تلخ برای سرویسهای ارزش افزوده یا همان سرویس های VAS بود.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته در توییتر خود پستی را منتشر کرد که تخلفات شرکت‌های ارزش افزوده در همه این سال‌ها را برملا کرده و حتی راه شکایت از آن‌ها را هم باز خواهد کرد. پست توییتری وزیر ارتباطات درباره سرویسهای VAS چنین بود:

امشب شب تلخی برای کلاهبرداران است! پول‌هایی که برای شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال از شما کسب شده را با #۶*۸۰۰* می‌توانید ببینید. شکایتی هم داشتید لطفا از طریق پیامک به ۸۰۰۷ بفرستید. کاملا رایگان! برای خانواده نیز انجام دهید کمکم کنید حقتون رو بگیرم.

پست توییتر وزیر ارتباطات در خصوص پیگیری تخلفات سرویس های ارزش افزوده

پست توییتر وزیر ارتباطات در خصوص پیگیری تخلفات سرویس های ارزش افزوده

 

ما هم برای بررسی این موضوع، کد دستوری اعلام شده را وارد کردیم و منتظر جواب هستیم. به محض دریافت پاسخ، آن را به این خبر اضافه خواهیم کرد. اگر شما هم از این کد دستوری استفاده کرده‌اید، نتیجه را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

به روز رسانی: 14 آبان ماه

تا به این لحظه، یعنی ساعت 9:48 صبح، هنوز نتیجه درخواستی که برای بررسی سرویسهای ارزش افزوده داشتیم، برای ما ارسال نشده است. 

 

اخبار مرتبط:

سرویس‌های ارزش افزوده چیست و چطور آن‌ها را غیرفعال کنیم؟

سرویس‌های ارزش افزوده قطع می‌شوند؛ صدور ابلاغیه برای اپراتورها

وزیر ارتباطات: ممکن است کل سرویس‌های ارزش افزوده تعطیل شوند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: توییتر وزیر ارتباطات


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر