می واچ؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

می واچ؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

می واچ؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد.

در جریان رویدادی که شیائومی روز پیش برگزار کرد، علاوه بر رونمایی از گوشی MI CC9 Pro با دوربین اصلی پنجگانه، شیائومی از اولین ساعت هوشمند خود با نام می واچ (Mi Watch) هم رونمایی کرد. جالب اینجاست که شیائومی مدعی است این ساعت هوشمند یک تلفن هوشمند مچی است زیرا قابلیت‌های فوق العاده زیادی دارد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این ساعت هوشمند شیائومی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

ساعت هوشمند می واچ شیائومی

ساعت هوشمند می واچ از نمایشگر همیشه روشن (always on) با اندازه 1.78 اینچی امولد بهره می‌برد که روی قاب 44 میلیمتری قرار دارد. این ساعت هوشمند از بلوتوث، NFC و eSIM پشتیبانی می‌کند و عملکرد کاملا مستقلی دارد.

ساعت هوشمند می واچ که از رابط کاربری MIUI و سیستم عامل Wear OS بهره می‌برد، به صورت پیش فرض از بیش از 40 اپلیکیشن بهره می‌برد و یک اپ استور اختصای هم برای توسعه اپ‌های جدید برای آن در نظر گرفته شده است.

این ساعت هوشمند مانند همه ساعت‌های هوشمند دیگر، قابلیت پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف و همچنین سنجش ضربان قلب را دارد. ضمنا سنجش ضربان قلب بر اساس نوع فعالیت شما، جزییات بیشتری را نشان می‌دهد.

زیر قاب می واچ، چیپست 4G اسنپدراگون ویر 3100 قرار گرفته و حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی آنرا همراهی می کنند. میزان شارژدهی باتری با استفاده مداوم از ساعت و روشن بودن اینترنت 4G، حداکثر 36 ساعت اعلام شده است. شیائومی در این محصول از باتری 570 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در دنیای ساعت های هوشمند بی سابقه بوده است.

در حال حاضر ساعت هوشمند می واچ به شکل انحصاری در چین به بازار عرضه شده و شیائومی اشاره ای به عرضه جهانی آن نکرده است. این محصول از تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به قیمت 185 دلار در چین به بازار عرضه می شود. مدل Premium Edition این محصول نیز با نمایشگر یاقوتی و فریم و بند از جنس استیل، با قیمت 285 دلار تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

بررسی اپل واچ سری 5؛ ساعت هوشمندی فراتر از تصور

 

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر